W przypadku problemów z logowaniem wyczyść ciasteczka, a jeśli to nie pomoże, to użyj trybu prywatnego przeglądarki (incognito). Problem dotyczy części użytkowników i zniknie za kilka dni.

Dobry biustonosz

Collapse
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Kris777
    Świętoszek
    • Oct 2020
    • 1

    Dobry biustonosz

    Cześć.
    Zwracam się do pań.
    Żona biust dość duży.
    Widzę jak tylko co chwilę poprawia biustonosz,a to uwiera to niewygodnie.
    Czy jest szansa na kupienie czegoś lepszego na prezent czy cena robi różnicę?
    Nie wiem jak czytać ten rozmiar i jaki możecie polecić?
    Załączone Pliki
  • Dzi
    Świntuszek
    • May 2011
    • 76

    #2
    Uwaga, Uwaga
    nie znam się, ale wypowiem się.
    Poszukaj hasła Stanikomania w internecie, ustal gdzie masz salon bielizny z brafitingiem.
    Teraz najważniejsze powiedź żonie, że tego i tego dnia idziecie do takiego sklepu po coś takiego - żeby się oswoiła z taką myślą (zrobiłem swojej byłej taką niespodziankę przed wejściem do sklepu - chciałem dobrze wyszło nieporozumienie i zakupy w sieciówce - odpuścisz sobie mój błąd).
    Raczej szykuj się na rozbój w portfelu.

    Skomentuj

    • Anastasia
      Ocieracz
      • May 2017
      • 132

      #3
      Kluczem jest dobranie właściwego rozmiaru np u brafitterki, bo kobiety często z przyzwyczajenia noszą zły rozmiar, nawet o tym nie wiedząc (wg zdjęcia żona nosi 80F, ale czy jest poprawnie dobrany - nie wiadomo). Jeśli nie ma możliwości takiego profesjonalnego doboru, warto skorzystać ze porad np ze strony takiej jak ta: https://stanikomania.pl/jak-dobrac-stanik/, przy czym trzeba mieć na uwadze, że rozmiar u każdego producenta może być ciut inny. Cena ma znaczenie - warto zainwestować w dobrze dobraną, dobrej jakości bieliznę. Może zamiast biustonosza zafunduj w prezencie wizytę u bra-fitterki?
      0statnio edytowany przez Anastasia; 31-10-21, 19:48.
      I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding