W przypadku problemów z logowaniem wyczyść ciasteczka, a jeśli to nie pomoże, to użyj trybu prywatnego przeglądarki (incognito). Problem dotyczy części użytkowników i zniknie za kilka dni.

Uwaleni smarem, czyli kącik porad mechanicznych.

Collapse
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Nolaan

    Uwaleni smarem, czyli kącik porad mechanicznych.

    Tak jest, panowie. Z racji, że grzebanie w samochodach to dla wielu samców chleb powszedni a ja podobnego topiku nie znalazłem, więc zakładam coby w requestowym dziale nie śmiecić co chwila.

    Myślę, że może się to ostać, a może by przykleić warto?

    Anyway, jako że jutro mam zamiar odgruzować ojcowskiego Passata '91 Kombi z otchłani garażu, a dawno się zastał, mam pytanie w kwestii hamulców, konkretnie klocków i tarcz.
    Jeśli auto długo stoi nieruszane i wzmiankowane elementy mogą nie być w najlepszym stanie to doprowadzać je do użytku zmuszając do pracy, czyszcząc czymś czy wymieniając na nowe?

    Nadmieniam że w kwestii reperacji auta samemu jestem noga i dopiero się wdrażam, więc spuśćcie zasłonę miłosierdzia nad tym i innymi pytaniami jakie jeszcze będą
  • anduk
    Koci administrator
    • Jan 2007
    • 3902

    #2
    Sprawdź czy tarcze i klocki się nie skończyły. Jeśli nie, to sprawdź czy tarcza jest prosta (nie bije), ewentualnie daj do przetoczenia. Jeśli są w kiepskim stanie to nowy komplet bez żadnego kombinowania bo zabijesz siebie lub co gorsza kogoś. Sprawdź też gumowe przewody hamulcowy czy nie są sparciałe, nie ciekną.

    No i oczywiście obowiązkowo wymiana płynu hamulcowego bo on jest higroskopijny i po czasie traci właściwości.
    If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat.

    Skomentuj

    • PabloXM
      Gwiazdka Porno
      • Sep 2009
      • 1746

      #3
      Po takim czasie niejeżdżenia trzeba będzie wymienić opony
      Stay fresh, no matter where you are.

      Skomentuj

      • Betina
        Erotoman
        • Mar 2011
        • 596

        #4
        Pablo masz rację. W końcu każda guma traci kiedyś ważność a bezpieczeństwo to podstawa
        "Używajcie polskich znaków. Jest różnica czy komuś zrobisz ŁASKĘ czy LASKĘ." - prof. Bralczyk

        Skomentuj

        • PabloXM
          Gwiazdka Porno
          • Sep 2009
          • 1746

          #5
          Nie tylko jeśli chodzi prezerwatywy. Ogólnie tarcze hamulcowe, wszystkie płyny, opony, akumulator, i można jeździć
          Stay fresh, no matter where you are.

          Skomentuj

          • Nolaan

            #6
            Mam sapasowy komplet opon, ja nie o to na razie pytam zboczone prosiaki
            Do ogum,ienia i dalszych czynności konserwatorskich przejdziemy

            Skomentuj

            • Betina
              Erotoman
              • Mar 2011
              • 596

              #7
              A tak już się poprawiam. Myślę, że trzeba sprawdzić również podwozie. Ja sprawdzam swoje co pół roku - wszystko w idealnym porządeczku (mój ginemechanikolog tak mówi)
              "Używajcie polskich znaków. Jest różnica czy komuś zrobisz ŁASKĘ czy LASKĘ." - prof. Bralczyk

              Skomentuj

              • Nolaan

                #8
                Od twojego podwozia i kontrolowania tegoż jestem ja
                A sprawdzić sprawdzę, cały układ jezdny będę musiał oczyścić i zakonserwować tylko nie wiem od czego zacząć.

                Skomentuj

                • Ikcindow
                  Seksualnie Niewyżyty
                  • Feb 2009
                  • 323

                  #9
                  Minął rok i żyjesz, zatem wysłuchałeś dobrych rad. Więc opowiadaj jak to z tymi gumami dalej było? ;D
                  Twardy jak kamień, nie ufaj ludziom, jesteś sam.
                  Tak już zostanie, ludzie to psy i suki

                  Skomentuj

                  Working...