W przypadku problemów z logowaniem wyczyść ciasteczka, a jeśli to nie pomoże, to użyj trybu prywatnego przeglądarki (incognito). Problem dotyczy części użytkowników i zniknie za kilka dni.

Niespodzianka po akcji...

Collapse
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • kubuś_998
    Świętoszek
    • Feb 2009
    • 35

    Niespodzianka po akcji...

    Jestem tu nowicjuszem więc proszę o nieco wyrozumiałości.