Powiadomienia

Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > BEZ TABU > Antykoncepcja
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Link do wątku Wygląd
Old 05-04-18, 11:10   #1
Normalny24
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Apr 2018
Postów: 5

Płeć: Mezczyzna
Zsuwajaca się prezerwatywa
Witam wszystkich. Mam pytanie dotyczące prezerwatyw. Na początku współżycia z dziewczyną było wszystko w porządku, może poza tym że delikatnie się zsuwala i ten zbiorniczek zwisal, jednak wydawało mi się to dosyć normalne. Jednak później kilka razy podczas stosunku prezerwatywa się zsunela i została w środku kobiety. Później prezerwatywy zostało odstawione na rzecz tabletek, jednak od jakiegoś czasu tabletki narazie odpadają i zostaje prezerwatywa. Tylko jest problem że po tych przypadkach jest obawa, że znów się zsunie i zamiast czerpać radość z seksu, uwaga jest skupiona czy prezerwatywa się nie zsunela. Jaka może być tego przyczyna? Penis ok 15 cm, prezerwatywa dobrze założona i na początku przylega dobrze jednak podczas seksu zsuwa się trochę i zbiornik zaczyna zwisac. Czy to może być wina kształtu mojego penisa, który jest zakrzywiony w dół, a może spróbowac inny rodzaj prezerwatyw, większe, mniejsze. Z góry dzięki za odpowiedź, bo obecnie ciężko czerpać przyjemność że współżycia.
Normalny24 jest offline   Reply With Quote
Old 05-04-18, 11:15   #2
pinek81
Banned
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Mieszkam w domu
Postów: 149

Płeć: Mezczyzna
siema, hmmmm zbiorniczek zawsze trochę zwisa i to normalne. Czy podczas zakładania gumy zakładasz ją na gołego żołądzia czy masz na nim napletek? bo jeśli nie ściągasz napletka to raczej na pewno będzie się zsuwać. Piszesz, że masz 15 cm długości a obwód ? bo może używasz za dużych gum.
pinek81 jest offline   Reply With Quote
Old 05-04-18, 11:21   #3
iceberg
PornoGraf
 
Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Kraków
Postów: 5 370

Płeć: Mezczyzna
Hmm, jeśli po pigułkach to przychodzi mi do głowy jedno - dziewczyna za sucha? Wtedy prezerwatywa przylega mocniej do jej wnętrza niż do twojego przyjaciela, szczególnie jeśli produkujesz nieco więcej preejakulatu i penis bardziej ślizga się w gumie. Bo w to, że zakładasz prezerwatywę odwrotnie czyli środkiem nawilżającym do swewnatrz to jakoś nie wierzę (chociaż czytałem o takiej historii więc wszystko jest możliwe).
__________________
Żyj tak żeby tobie było dobrze, bo innym k....a nie dogodzisz.

iceberg jest offline   Reply With Quote
Old 05-04-18, 11:48   #4
Normalny24
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Apr 2018
Postów: 5

Płeć: Mezczyzna
Więc tak suchość pochwy raczej odpada, jest mokro. Jeśli chodzi o długość penisa 15-16 cm, obwód ok12-13. Założenie odwrotnie też odpada
Normalny24 jest offline   Reply With Quote
Old 05-04-18, 22:21   #5
joedoe
Perwers
 
Zarejestrowany: Aug 2014
Postów: 1 285

Płeć: Mezczyzna
Cytat:
Napisał pinek81 Zobacz post
bo jeśli nie ściągasz napletka to raczej na pewno będzie się zsuwać.
No cóż. ja jestem akurat odwrotnego zdania.
Jesli zalozysz gume gdy napletek jest przesuniety do przodu to gdy pchasz malego napletek sie cofa wiec cofajac sie bedzie ją raczej naciągał na czlonka, nie sądzisz?
W przeciwnym wypadku gdy cofasz guma bedzie sie zsuwac.
Wyobraz sobie te ruchy, napletek i gume.

A ogolnie moim zdaniem spada gdy jest za duza.
joedoe jest offline   Reply With Quote
Old 06-04-18, 12:00   #6
europeandude
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Postów: 3

Płeć: Mezczyzna
kiedy jeszcze mialem napletek, byl on dosc dlugi i jego ruchomosc w czasie seksu powodowala zsuwanie sie gumek - moze to ten powod?
europeandude jest offline   Reply With Quote
Old 28-04-18, 21:24   #7
jezebel
Emerytowany Pornograf

Zboczucha
 
Zarejestrowany: May 2006
Miasto: Stolnica Wsiurska :)
Postów: 3 792

Płeć: Kobieta
Eksperyment z innymi rozmiarami i producentami to pierwsza rzecz jaką powinieneś zrobić. Ostatecznie zostają szelki
Pamiętaj też, że na jakość gumek ma wpływ ich prawidłowe przechowywanie i nałożenie.
__________________
Jestem sobie. . .zwyczajna. . . jak kiełbasa...i mam idealny kształt...kuli
jezebel jest offline   Reply With Quote
Old 03-05-18, 14:53   #8
pawel.skoczek
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Feb 2015
Postów: 13

Płeć: Mezczyzna
miałem podobny problem, tyle że, w moim przypadku nie zsuwały się do końca z penisa zostając w partnerce, a po prostu zsuwały się do połowy, nie przylegając jak należny. Suma Sumarów... do końca problemu nie wyeliminowałem, ale testując rożne gumki doszedłem do wniosku , że najlepiej trzyma się unimil zero, i te z serii New Careles...
pawel.skoczek jest offline   Reply With Quote
Old 04-05-18, 13:34   #9
wiarus
SeksMistrz
 
Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Mazowsze
Postów: 4 190

Płeć: Mezczyzna
Qźwa, ludzie to mają czasami problemy.
Kondom może się zsunąć? Naprawdę?
Jeżeli tak to:
kupcie gumkę recepturkę, albo klej i po temacie
__________________
"Jesteś samotny ? Tak, lecz tylko w towarzystwie ludzi."
James Jones - Cienka czerwona linia
wiarus jest offline   Reply With Quote
Odpowiedz
Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > BEZ TABU > Antykoncepcja

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
UśmieszkiOn
[IMG] kod jest On
HTML kod jest Off

Skocz do forum

--


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:50.
   Archiwum