W przypadku problemów z logowaniem wyczyść ciasteczka, a jeśli to nie pomoże, to użyj trybu prywatnego przeglądarki (incognito). Problem dotyczy części użytkowników i zniknie za kilka dni.

?? Pierwszy raz ??

Collapse
Ten wątek jest zamknięty.
X
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • tonic
    Świętoszek
    • Dec 2005
    • 14

    ?? Pierwszy raz ??

    Witam, jestem początkującym użytkownikiem tego forum, więc przepraszam z góry jeśli powtórzę się z postem... A mianowicie chodzi o to, że: moja dziewczyna jest uprzedzona jeśli chodzi o facetów (kiedyś kilkakrotnie ją "oszukali"), więc nie jest zbyt ufna. Praktycznie od początku naszej znajomości wyjątkowo mi zaufała i tak jest do tej pory, że ufa mi można powiedzieć bezgranicznie (prawie - przeszłość). Wiem, że jest jeszcze dziewicą i nie wiem czy ja mam jej zaproponować seks, czy też powinno to wyjść samo z siebie? Proszę o rady...
  • Marishka
    Świętoszek
    • Dec 2005
    • 13

    #2
    A ile macie lat i ile jesteście ze sobą ? Uprawiacie chociaż petting albo coś czy tak odrazu sex chcesz jej proponować ?

    Skomentuj

    • tonic
      Świętoszek
      • Dec 2005
      • 14

      #3
      Ja 18, ona 17. Petting już był ;-) Jesteśmy już ze sobą od 2,5 miesiąca...

      Skomentuj

      • Marishka
        Świętoszek
        • Dec 2005
        • 13

        #4
        No to jak jesteście ze sobą 2.5 miesiąca to nie wiem czy to nie troche za szybko skoro ona jest jeszcze dziewicą. Jeśli ona ci naprawde ufa to nie rozpędzaj się tak szybko bo możeż ją łatwo zranić. Chyba wytrzymasz troche bez sexu jeśli naprawde ją kochasz. Rozkręcajcie się powoli nie ma się co spieszyć w takich sprawach

        Skomentuj

        • Swistaq
          Świętoszek
          • Feb 2005
          • 33

          #5