Regulamin

Collapse
Ten wątek jest zamknięty.
X
Ten wątek jest przyklejony.
X
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • kuna
    Ocieracz
    • Jan 2005
    • 144

    Regulamin

    Regulamin








    Forum dyskusyjne Beztabu.com służy do wymiany poglądów, informacji oraz wzajemnej pomocy w wybranych tematach. Korzystanie z Beztabu.com jest bezpłatne, lecz obowiązują na nim jednak pewne zasady, których trzeba przestrzegać:

    A. Posty i tematy:

    1. Użytkownik powinien założyć nowy wątek w odpowiednim dziale.
    2. Należy tytułować wątki tak, by nazwa odzwierciedlała treść w możliwie szczegółowy sposób. (niedopuszczalne są formy: „Mam problem” Tytuł wątku pomaga zainteresowanym na szybkie odnalezienie pożądanych tematów.)
    3. Zabrania się pisania wielkimi literami (tzn. CAPS).
    4. Zakazanym jest powielanie jednego tematu w kilku działach.
    5. Zaleca się korzystanie z wyszukiwarki przed założeniem nowego tematu
    6. Należy unikać pisania kilku postów z rzędu. Jeżeli chcemy coś zmienić bądź dopisać do własnego postu, używamy opcji EDYTUJ.
    7. Ponieważ jest to forum głownie o seksie, sugerujemy umiar w zabawie w ortograficznych szeryfów. Ludzie listy piszą, ludzie błędy robią - to zupełnie naturalna sprawa, skupmy się zatem na dyskusji jako takiej - a nie uganianiu się z coltem za ortograficznymi bandytami.
    8. Posty znacznie odbiegające od zasad poprawnej polszczyzny lub napisane w sposób utrudniający zrozumienie treści będą usuwane.
    9. Wskazane jest niestosowanie nieuzasadnionego formatowania tekstu: pogrubiania, kursywy, kolorowania (kolor
    czerwony zastrzeżony dla Załogi), podkreślenia, zmiany rozmiaru czcionki, emotikonek nie należących do palety forum. Środki te używa się głównie dla wybranych fragmentów tekstu.
    10. Nowi użytkownicy mogą przywitać się w temacie powitalnym.
    11. Z opcji "cytuj" należy korzystać z rozsądkiem. Sugerowanym jest przytaczać tylko ten fragment, do którego bezpośrednio odnosi się odpowiedź.
    12. Zakazane jest cytowanie wyświetlanych w poście obrazków (należy usunąć znacznik [img][/img]).
    13. Użytkownik powinien sprawdzić, czy przez pomyłkę nie przypisuje czyichś słów innej osobie.
    14. Prosimy również o nieumieszczanie w postach dużych obrazków lub długich linków, powodujących "rozjeżdżanie" się forum. Maksymalna szerokość wstawianych plików graficznych powinna ograniczyć się do 600 pikseli, do większych obrazków należy podawać linki. Przy podawaniu bardzo długich linków wskazane jest stosowanie tekstu zastępczego (tekst zastępczy).
    15. Prosimy o powstrzymywanie się od zamieszczania postów nic niewnoszących do dyskusji (w tym o treści: "lol", "prawda prawda" etc. ).
    16. Zakazanym jest umieszczanie treści obraźliwych lub oszczerczych względem kogokolwiek. UWAGA! Dotyczy to również wypowiedzi skrajnie rasistowskich i obrażających mniejszości seksualne!.
    17. Zabronione jest również używanie więcej niż jednego konta/loginu przez pojedynczą osobę.
    18. Zakazane jest wykorzystywanie forum do celów marketingowych lub komercyjnych bez uzgodnienia tego z administracją.
    19. Zakazane jest publikowanie materiałów i treści niezgodnych z polskim prawem. Dotyczy to również materiałów powszechnie uznanych za godzące w poczucie estetyki (przykładowo: scat czy gore).
    20. Zakazane jest tworzenie postów\tematów w celu wywołania kłótni i bezsensownej dyskusji.
    21. Zakazane są wszelkie działania wpływające negatywnie na działanie forum.
    22. Należy wypowiadać się kulturalnie bacząc na liczbę wulgaryzmów. Omijanie cenzora jest zabronione.
    23. Unikamy publikowania treści warezowych! Prosimy o niezamieszczanie linków prowadzących do RapidShare etc.
    24. Zakaz umieszczania jako avatar w profilu zdjęć o treści pornograficznej / reklamowej .
    25. Bezwzględny zakaz publikowania linków do serwisów oferujących zbieranie punktów w różnych grach, np. Bitefight oraz do serwisów płacących za ilość odwiedzin/wyświetleń zamieszczonych treści.

    Należy stosować się do zaleceń i próśb Załogi.







    B. Sygnaturki.
    1. Nie mogą zawierać elementów graficznych.
    2. Nie mogą być obraźliwe.
    3. Nie mogą być reklamą oraz reklamować/linkować do innych stron, bez uzgodnienia z administracją forum (dozwolone są tylko odnośniki tekstowe kierujące do tematów na beztabu.com).
    4. Maksymalnie mogą zawierać 4 wiersze (rozsądnej wielkości).
    5. Kolor CZERWONY jest tylko dla użytku Załogi!







    C. Czego można się spodziewać w przypadku nie przestrzegania regulaminu:
    1. Zmodyfikowania wypowiedzi.
    2. Usunięcia wiadomości.
    3. Czasowego lub stałego zablokowania konta.
    4. Otrzymania punktów karnych lub upomnienia.
    Inne istotne kwestie (edycja postów, kasacja/zmiana profili etc.)





    Użytkownik ma prawo do modyfikowania treści swoich postów, nie ma jednak prawa żądać od administracji usunięcia swoich postów/tematów, bowiem decyzja o umieszczeniu ich na forum jest traktowana jako równoznaczna z decyzją przeznaczenia ich do użytku publicznego.

    Wyjątek
    mogą stanowić tematy poruszające specyficzne sytuacje osobiste, w szczególności umieszczone w dziale "Związki" - które dla Użytkownika mogą stać się krępujące. W takim wypadku prosimy o przysłanie któremuś z moderatorów linku do tematu wraz z opisem problemu. Jeśli jednak w danym wątku dyskusja stała się bardziej ogólna niż studium konkretnego przypadku, zostaną usunięte jedynie wypowiedzi dotyczących bezpośrednio sprawy autora tematu. Ocena co podlega kasacji leży w kompetencji PornoGrafa.

    Decyzję o ewentualnej kasacji konta Użytkownika podejmuje Administrator (lub Administratorzy razem, w pewnych przypadkach). Osoby mające niewielki wkład w Forum mogą liczyć na przychylenie się do ich prośby, natomiast te mające na koncie więcej postów MUSZĄ przedstawić konkretny powód dla którego konto miałoby zostać usunięte, a i to kasacji nie gwarantuje.


    W sprawie kasacji kont / zmian nazw loginów piszemy do Raine, anduka lub Kalilah. Procedura zmiany nazwy loginu jest podobna do kasacji konta - Użytkownicy z małym dorobkiem postowym mogą liczyć na spełnienie ich życzenia (podając powód), ludzie z większą ilością postów na koncie mogą natomiast liczyć na spełnienie ich prośby jedynie w specjalnych przypadkach - są rozpoznawani po nazwie, więc jej zmiana konfudowałaby pozostałych Forumowiczów.

    Administracja nie odpowiada w żaden sposób za treści przekazywane i publikowane na łamach Beztabu.com przez użytkowników. Administrator nie ponosi również odpowiedzialności za rzetelność czy autentyczność przekazywanych na forum informacji.

    Korzystanie z konta na forum, oznacza akceptację zasad określonych w niniejszym regulaminie.

    Rangi na forum







    Zgłębiający/a tajemnice 0-50 postów
    Poszukiwacz/ka przygód 50-100 postów
    Amator/ka przyjemności 100-200 postów
    Pasjonat/ka zmysłowości 200-400 postów
    Ekspert/ka sztuki uwodzenia 400-800 postów
    Mistrz/yni w świecie seksu 800-1600 postów
    Ikona Erotyki 1600-3200 postów
    Legenda Forum
    3200-6400 postów
    Ranga Własna 6400+

    PornoGraf - ranga moderatorska, niezależna od liczby postów.

    Taryfikator punktów karnych






    1 punkt karny ważny 1 miesiąc:

    Umieszczenie tematu w niewłaściwym dziale. [A1]
    Pisanie kilku postów z rzędu (nieedytowanie postów). [A6]
    Pogwałcenie wszelkich zasad gramatyki. [A8]
    Pogwałcenie wszelkich zasad ortografii. [A8]
    Pogwałcenie wszelkich zasad interpunkcji. [A8]
    Cytowanie obrazków. [A12]
    Umieszczenie w poście elementów burzących wygląd forum. [A14]
    Publikowanie treści warezowych [A23]
    Publikacja w profilu avatara o treści pornograficznej [A24]

    2 punkty karne ważne 1 miesiąc:

    Niewłaściwa nazwa tematu. [A2]
    Założenie tematu bez wcześniejszego użycia wyszukiwarki. [A5]
    Naruszenie zasad dotyczących sygnaturki. [B1-B5]

    3 punkty karne ważne 1 miesiąc:

    Umieszczanie kilka razy tego samego tematu/postu (za każdą kopię).[A4]
    Stosowanie nieuzasadnionego formatowania tekstu. [A3][A9]
    Nagminne pisanie nie na temat (off-topic) / chatowanie. [A15]
    Łamanie regulaminu działu Ciekawe Fotki. [RDCF]

    5 punktów karnych ważnych 2 miesiące:

    Udzielanie odpowiedzi w sposób skrajnie chamski i prześmiewczy. [A16]

    10 punktów karnych ważnych 3 miesiące:

    Obrażanie/oczernianie innych uzytkowników. [A16]
    Publikowanie na forum treści o charakterze obraźliwym wobec człowieka/ludzi innego wyznania, rasy lub orientacji seksualnej. [A16]
    Publikowanie anonsów. [A18]
    Próba wykorzystania forum jako nośnika reklamy. [A18]
    Trollowanie (wywoływanie kłótni i bezsensownych dyskusji). [A20]
    Bardzo wulgarny język (w tym omijanie cenzury). [A22]

    16 punktów karnych ważnych 6 miesięcy:

    Upublicznianie na forum treści poufnych (prywatnych rozmów i korespondencji). [A19]
    Wykorzystanie cudzej fotografii w sposób niegodziwy. [RDCF]

    69 punktów karnych ważnych bezterminowo:

    Posiadanie wielu kont. [A17]
    Spam na forum (również reflinkowanie - BiteFight etc.) [A25]
    Spam na PM. [A18]
    Zamieszczanie materiałow pedofilskich i zoofilskich. [A19]
    Flood. [A21]

    0statnio edytowany przez Kalilah; 30-07-24, 09:23.
Working...