Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > BEZ TABU > Masturbacja
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Link do wątku Wygląd
Old 25-05-06, 12:14   #1
jay
Erotoman
 
Zarejestrowany: May 2006
Miasto: Wrocław
Postów: 538

Płeć: Mezczyzna
Wspólna masturbacja......
co sądzicie o takiej zabawie kiedy panienka i koleś masturbują się patrząc się na siebie??
__________________
.......bo życie to zabawa, ważne by umieć się bawić.....
jay jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 12:34   #2
OMFG
Erotoman
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Miasto: Wrocław
Postów: 665

Płeć: Mezczyzna
Fajna sprawa niestety nie udalo mi sie tego jeszcze sprobowac. W dziale opowiadania jest conajmniej jedno tego typu - nakrecilo mnie czyli w realu moglo by byc tylko lepiej.
OMFG jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 12:36   #3
Enea
Perwers
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Miasto: =)
Postów: 1 177

Płeć: Kobieta
nie da sie ukryc ze widok masturbujacego sie faceta jest dla mnie bardzo podniecajacy.. lubie tego typu zabawy jako elemant gdy wstepnej, nigdy nie koncze sama, on rowniez
Enea jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 14:18   #4
jay
Erotoman
 
Zarejestrowany: May 2006
Miasto: Wrocław
Postów: 538

Płeć: Mezczyzna
widze że kobitki jedna lubią oglądać masturbujących się facetów.... w takim razie po co się tak kryć
__________________
.......bo życie to zabawa, ważne by umieć się bawić.....
jay jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 14:30   #5
LellyDivera
Seksualnie Niewyżyty
 
Zarejestrowany: May 2006
Postów: 332

Płeć: Kobieta
Ja również lubię to bardzo. Ostatnio właśnie facet z którym się umówiałam pierwszy raz, zapytał się mnie, czy może się przy mnie popieścić. (A siedzieliśmy oglądając film...)
Zwariowałam z podniecenia, jak tylko to usłyszałam... ;-)
LellyDivera jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 15:13   #6
mija
Świętoszek
 
Zarejestrowany: May 2006
Miasto: NibyLandia
Postów: 9
widok niesamowity faceta ktory sie spuszcza na moich oczach na moje ciało.......
mija jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 15:37   #7
Enea
Perwers
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Miasto: =)
Postów: 1 177

Płeć: Kobieta
no sami widzicie panowie ze chyba nie ma lepszego widoku, no chyba ze nagi facet wychodzacy spod prysznica mopkrusienki ajj mi sie wlaczylo teraz no..
Enea jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 16:04   #8
mija
Świętoszek
 
Zarejestrowany: May 2006
Miasto: NibyLandia
Postów: 9
polemizowalabym - widok faceta kochającego sie z kobieta na moich oczach......
mija jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 16:08   #9
Belleteyn
Emerytowany PornoGraf
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Miasto: to tu to tam....a teraz gdzie indziej....
Postów: 3 208

Płeć: Kobieta
Hm, też bardzo lubię ten widok - boska zabawa, choc nie moglabym wytrwac do konca masturubjac sie. Bardzo lubie tez, kiedy moj facet tryska mi na cialo. Meski wytrysjk to moj fetysz.
__________________

No pain, no gain.

Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne idą tam gdzie chcą...

Ostatnio edytowany przez Belleteyn; 25-05-06 at 16:21.
Belleteyn jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 16:11   #10
drstrangelove
Ocieracz
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Miasto: południe - śląsk
Postów: 108

Płeć: Mezczyzna
moja pani o lubi a wiec bawimy sie tak czasami. a jak nie mamy okazji sie spokac to zawsze mozna pobawic sie przez kamerki - rowniez daje to ciekawe wrazenia
__________________
16142104..gg
drstrangelove jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 16:17   #11
mija
Świętoszek
 
Zarejestrowany: May 2006
Miasto: NibyLandia
Postów: 9
aczkolwiek to nie to samo.... pięknych doznań dostarcza widok męskiego ciała podczas orgazmu.....w innej kobiecie, bardzo ciekawe doswiadczenie.
mija jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 16:42   #12
Enea
Perwers
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Miasto: =)
Postów: 1 177

Płeć: Kobieta
mija ja nadal obstawiam mokrego, nagiego faceta dajacego kroka z pod prysznica...

jesli bylby to moj facet kochajacy sie z inna laska to nie jestem pewna czy byloby to dla mnie az tak bardzo podniecajace
Enea jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 17:12   #13
drstrangelove
Ocieracz
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Miasto: południe - śląsk
Postów: 108

Płeć: Mezczyzna
Cytat:
Napisał mija
aczkolwiek to nie to samo.... pięknych doznań dostarcza widok męskiego ciała podczas orgazmu.....w innej kobiecie, bardzo ciekawe doswiadczenie.
mialas okazje cos takiego widziec? czy to byl twoj facet w tej innej kobiecie?
__________________
16142104..gg
drstrangelove jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 17:13   #14
Belleteyn
Emerytowany PornoGraf
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Miasto: to tu to tam....a teraz gdzie indziej....
Postów: 3 208

Płeć: Kobieta
Raczej wkur..... , sorry za slownictwo. W życiu nie mogłabym patrzec na swojego faceta z inna kobieta - nazwijcie to zaborczoscia, czy jak tam chcecie.
__________________

No pain, no gain.

Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne idą tam gdzie chcą...
Belleteyn jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 17:14   #15
jay
Erotoman
 
Zarejestrowany: May 2006
Miasto: Wrocław
Postów: 538

Płeć: Mezczyzna
najlepsze pod tym względem są swinger party.... tam się mozna napatrzeć na co się chce... potrzeba tylko zebrać grupke ludzi skorej do zabawy
__________________
.......bo życie to zabawa, ważne by umieć się bawić.....
jay jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 17:16   #16
Rojza Genendel

Pani od biologii
 
Zarejestrowany: May 2005
Miasto: Szyję buty i zabijam smoki :-)
Postów: 9 159

Płeć: Kobieta
Uwielbiam patrzeć, kiedy facet o sympatycznym wyglądzie robi sobie dobrze. Ale ja jednocześnie z nim... raczej nie.
__________________
Obecnie funkcjonuje na ateista.pl
Rojza Genendel jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 17:25   #17
wj*81"
Banned
 
Zarejestrowany: May 2006
Postów: 52
masturbacja w ten sposób raczej nie.
lepiej jak jedna osoba robi dobrze drugiej.
wj*81" jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 17:26   #18
Szlajfka
Perwers
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Miasto: Warszawa
Postów: 1 209

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał jay
co sądzicie o takiej zabawie kiedy panienka i koleś masturbują się patrząc się na siebie??
Po prostu to uwielbiam A jeszcze się przytulić do niego i czuć i słyszeć jego oddech to coś super Bardzo mnie podnieca patrzenie jak on się masturbuje.
Szlajfka jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 17:28   #19
jay
Erotoman
 
Zarejestrowany: May 2006
Miasto: Wrocław
Postów: 538

Płeć: Mezczyzna
a czesto macie okazje bawić się w ten sposób??
__________________
.......bo życie to zabawa, ważne by umieć się bawić.....
jay jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 17:30   #20
Łukasz85
Erotoman
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Postów: 408

Płeć: Mezczyzna
Send a message via AIM to Łukasz85
Zawsze tego chcialem . To slyszalem , ze ona juz nie umie sobie sama dobrze zrobic , bo ma mnie :/
Wiec sie nie doczekalem tego typu akcji . Moze kiedys ............
A tak P.S To jak to wyglada ? Siedzicie/lezycie na przeciwko siebie tak ?
Łukasz85 jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 18:35   #21
Szlajfka
Perwers
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Miasto: Warszawa
Postów: 1 209

Płeć: Kobieta
Cytat:
a czesto macie okazje bawić się w ten sposób??
My jak mamy okazję i ochotę to to robimy, ale normalny sex jest jednak częściej.
Cytat:
To slyszalem , ze ona juz nie umie sobie sama dobrze zrobic , bo ma mnie :/
Jak ja bym tak chciała być na jej miejscu i mieć swojego faceta cały czas przy sobie żeby nie musieć się juz masturbować
Cytat:
A tak P.S To jak to wyglada ? Siedzicie/lezycie na przeciwko siebie tak ?
W moim przypadku to i siedzimy i leżymy, na boku oboj siebie, na plecach, on siedzi ja leże i odwrotnie - najróżniejsze kombinacje, tak jak akurat jest wygodnie. Często dotykamy się nawzajem po całym ciele, albo np ja liże albo pieszczę jego jajka lub odbyt, a on w tym czasie sobie wali
Szlajfka jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 18:38   #22
LellyDivera
Seksualnie Niewyżyty
 
Zarejestrowany: May 2006
Postów: 332

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał Łukasz85
Zawsze tego chcialem . To slyszalem , ze ona juz nie umie sobie sama dobrze zrobic , bo ma mnie :/
Jak to nie umie? Nie rozumiem.
A poza tym dobrym do tego, aby ją przekonać jest to, że jak patrzysz na partnerkę kiedy się sama dotyka, masz wgląd na to CO ;) lubi i JAK lubi to robić... ;)
LellyDivera jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 18:59   #23
jay
Erotoman
 
Zarejestrowany: May 2006
Miasto: Wrocław
Postów: 538

Płeć: Mezczyzna
moim zdaniem to poprostu taka zwykła wymówka bo dziewczyna nie chce teog zrobić, jezeli chcesz by się masturbowała przy tobie musisz ją jakoś sprytnie okreznie do tego nakonić. ja bym proponował pożądnie ją popieścić i iedy będzie już niexle rozgrzana włączyć do tego jej dłonie, przytrzymując swoim tak delikatnie, nawet jeśli będzie troche speszona a dasz jej do zrozumienia ze tego właśnie chcesz to będzie ok
__________________
.......bo życie to zabawa, ważne by umieć się bawić.....
jay jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 19:16   #24
Gajzek
Świętoszek
 
Zarejestrowany: May 2006
Miasto: Poznań
Postów: 7

Płeć: Mezczyzna
Wspólny onanizm
My też tak z żoną. Zaczęło się w podróży poślubnej - już nie miałem siły FIZYCZNIE a wielką ochotę- i poprosiłem ją by zrobiła to sama. W pozycji na jeźdźca - najpierw ręce bładziły po piersiach, potem coraz niżej, na końcu zwilżonym w ustach paluszkiem szybie ruchy po wrażliwym miejscu. Wrażenie - super. Po jakimś czasie nie pozostałem dłużny
I od czasu do czasu mogę ją namówić na mały pokaz - najlepiej w odpowiednich warunkach np. fotel przed kominkiem - ciepło, nastrój itp.
A czasem obydwoje naraz - w łóżku np. prawie jak w 69 - z widokiem na drugie.
Jakby to powiedzieć - polecam!!!
Gajzek jest offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 21:01   #25
paramieszana
Świntuszek
 
Zarejestrowany: Apr 2006
Miasto: wiocha z tramwajami ;)
Postów: 67

Płeć: Para
O tak! Nie zdarza się aż tak często, ale obydwoje to uwielbiamy.
Widoki zawsze niesamowicie podniecające. Ciekawa jest masturbacja podczas oglądania pornolka. Można wtedy zauważyć, co kręci naszego partnera. łałć!
__________________
Ona i On - 16 lat razem -
paramieszana jest offline   Reply With Quote
Odpowiedz
Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > BEZ TABU > Masturbacja

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
UśmieszkiOn
[IMG] kod jest On
HTML kod jest Off

Skocz do forum

--


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:54.
   Archiwum