Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > BEZ TABU > Problemy seksualne
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Link do wątku Wygląd
Old 04-12-16, 17:36   #1
Matt899
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Jun 2016
Postów: 6

Płeć: Mezczyzna
Problemy z erekcją - krótki, niepełny wzwód
Witam, od miesiąca mam bardzo obniżone libido. Do seksu podchodzę ze strachem przed kolejną wpadką a co za tym idzie stresem. Mój wzwód jak już się pojawia jest nie do końca pełny i jak członek nie jest przez chwile stymulowany to opada. Moja narzeczona jest bardzo wyrozumiała ale problem pojawia się non stop od miesiąca i już też się niecierpliwi. Podejrzewam że problem leży po stronie mojej głowy ale potrzebuję natychmiastowej pomocy. Byłem u urologa, zbadał mnie i stwierdził że urologicznie jest wszystko w porządku. Nie wiem do jakiego lekarza mam się teraz udać, albo może zacząć używać jakichś leków na erekcję, które podbudują moją pewność siebie. Ale jak tak to jakie leki ? Bardzo proszę o pomoc..
Matt899 jest offline   Reply With Quote
Old 07-12-16, 06:48   #2
Pepee
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: Rzeszów
Postów: 10

Płeć: Mezczyzna
Matt899 sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Masz obniżone libido i trzeba coś z tym zrobić. Jest tutaj wiele wątków o budowaniu atmosfery w łóżku itp. Jednak zadaj sobie pytania:
1. Czy ostatnio byłeś przemęczony?
2. Czy ostatnio miałeś dużo stresów?
3. Czy ostatnio czułeś się zadowolony z życia?

Odpowiadając na te pytania w głównej mierze dotyczy to niskiego poziomu endorfin. Brak słońca, zimno, szaro itp., nie sprzyja wydzielaniu endorfin. Pomyśl o porządnym relaksie, jakiś dniach wolnych totalnego lenistwa lub na ulubionej aktywności (ja aktywność traktuję jak odpoczynek) i wszystko wróci do normy.
Pepee jest offline   Reply With Quote
Old 07-12-16, 12:57   #3
PSJ
Seksualnie Niewyżyty
 
Zarejestrowany: Dec 2016
Postów: 200

Płeć: Mezczyzna
Wszystko jest w Twojej głowie!
Jeżeli w siebie nie uwierzysz to nic nie pomoże.
PSJ jest offline   Reply With Quote
Old 26-12-16, 15:19   #4
Matt899
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Jun 2016
Postów: 6

Płeć: Mezczyzna
No wiem że to w mojej głowie Ale problem jest i nie znika wczoraj sam zainicjowalem seks i nie miałem kompletnie żadnych problemów z erekcją. Dziś wychodząc spod prysznica moja narzeczona czekała naga na fotelu. Podszedłem do niej i od razu miałem wzwod po czym zauważyłem ż serce bije mi jak opetane,pojawil sie stres i mi opadł. Narzeczona udawała ze tego nie widzi, próbowała mnie nakręcić inaczej (oralnie itp),uspokajala mówiac że rano było wszystko ok więc i teraz będzie Ale tak mnie to podlamalo że nie byłem w stanie się podniecic.. poklocilismy się, wyszedlem z pokoju i wziąłem pół tabletki sidenafilu, po pół godzinie stał na baczność i wzialem sprawy w swoje ręce. Ale z drugiej strony nie chce cały czas być na takim dopalaczu..
Matt899 jest offline   Reply With Quote
Old 26-12-16, 17:33   #5
Zebraa
Perwers
 
Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Krk
Postów: 1 379

Płeć: Kobieta
Równie dobrze możesz brać witaminę C. Chesz to stworze ci 50 artykułów ze witamina C sprzyja męskim sprawom. Każde placebo działa na tej samej zasadzie: w twojej głowie.
A witamina C będzie zdrowsza.
Zebraa jest offline   Reply With Quote
Old 27-12-16, 17:15   #6
koneser666
Erotoman
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Postów: 530

Płeć: Mezczyzna
Cytat:
Napisał PSJ Zobacz post
Wszystko jest w Twojej głowie!
Jeżeli w siebie nie uwierzysz to nic nie pomoże.
Niestety, to jest racja. Niestety, bo to najtrudniejsza z terapii, i raczej żaden lekarz tu nie pomoże.
__________________
HATE ME!
koneser666 jest offline   Reply With Quote
Old 06-01-17, 21:41   #7
XATAR
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Mar 2014
Postów: 9

Płeć: Mezczyzna
Cześć, mam podobny problem co autor tematu. Jestem z kobietą, która mnie pociąga. W brzuchu zawsze buzuje, uczucie jest intensywne, ale kiedy dochodzi do zbliżenia i ją "robię" to mój sprzęt nawet nie dygnie. Przez całe spotkanie, od początku do końca mam problem, żeby w ogóle mój penis choć trochę się podniósł. Zauważyłem, że z każdym razem jest coraz gorzej, ja już wymiękam psychicznie z tego powodu, że nie możemy przejść do penetracji przez mój problem. Myślałem nad jakimiś tabletkami, ale mam dopiero 22 lata więc to chyba nie jest normalne.
XATAR jest offline   Reply With Quote
Odpowiedz
Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > BEZ TABU > Problemy seksualne

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
UśmieszkiOn
[IMG] kod jest On
HTML kod jest Off

Skocz do forum

--


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:49.
   Archiwum