Old 09-02-16, 21:12   #1
allachu
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Feb 2016
Postów: 4

Płeć: Mezczyzna
Ciąża? Pyta zatroskany facet
Witam.
No więc 6 dni przed owulacją kochałem się z dziewczyną ( wiemy kiedy ma owulacje bo wtedy ma lekkie krwawienie ).
Jako że jestem początkujący w tych sprawach, bardzo się stresuje czy fakt że chce by wypaliło -> "interes" podczas pieszczot czy seksu oralnego gotowy do działania, gdy już założyłem gumkę to stał, lecz jak miałem w nią wejść to opadł ze stresu, próbowałem go ratować "ręcznie" ( ale wiadomo też że ostrożnie by nie rozwalić prezerwatywy ) no i po kilku takich próbach ( kilka razy oczywiście w niej byłem ) już całkowicie się zestresowałem i po zabawie. Prezerwatywa cała, mimo że opadał mi to cały czas się na nim trzymała, nie doszedłem ani nic.

I tu się pojawia problem bo mojej lubej okres się spóźnia 4 dni
Zrobiła wczoraj jeden test - negatywny ( drugi pasek w ogóle nie widoczny, test robiony 12-13 dni po owulacji więc powinien coś pokazać.
Co robić dalej? Badania krwi czy na razie wizyta u ginekologa wystarczy?
allachu jest offline  
Old 09-02-16, 21:16   #2
Astraja
PornoGraf
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Miasto: OralHeaven
Postów: 741

Płeć: Kobieta
Skad ta ciaza niby ma byc? Nie ma sensu sie stresowac. To moze byc powod opoznienia okresu-stres.
__________________
No matter how many deaths that I die I will never forget
No matter how many lives that I live I will never regret

Astraja jest offline  
Old 09-02-16, 21:54   #3
callme
Ocieracz
 
Zarejestrowany: Aug 2013
Postów: 146

Płeć: Kobieta
Zrelaksujcie się
callme jest offline  
Old 09-02-16, 22:07   #4
daj_mi
SeksMistrz
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Warszawa
Postów: 4 347

Płeć: Kobieta
Matko, tu nawet nie było wytrysku, penis się nie naprodukował, a Ty tak już panikujesz...
daj_mi jest offline  
Old 09-02-16, 22:07   #5
allachu
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Feb 2016
Postów: 4

Płeć: Mezczyzna
Zrelaksujemy się pewnie dopiero jak sie okaże że na 100% wszystko okej.
allachu jest offline  
Old 09-02-16, 22:16   #6
Away
Gwiazdka Porno
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Postów: 2 077

Płeć: Kobieta
Ciąży z tego nie będzie, a na pewno nie z Tobą
__________________
Najbardziej niebezpieczne są kobiety, którym nie można się oprzeć.
Away jest offline  
Old 09-02-16, 22:20   #7
allachu
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Feb 2016
Postów: 4

Płeć: Mezczyzna
No ja mam nadzieje że nie będzie bo jestem pewny że skoro mi się nie zsunęła ani nie skończyłem to nic nie może być. Jednakże teraz moja druga połówka się nakręciła by jednak się upewnić i jutro idziemy do ginekologa Wolę by była spokojna.
allachu jest offline  
Old 09-02-16, 22:52   #8
daj_mi
SeksMistrz
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Warszawa
Postów: 4 347

Płeć: Kobieta
Ale z ciekawości, czego oczekujecie od ginekologa?
Jak ja poszłam z wątpliwościami, to lekarz na wieść, że miałam dwa testy negatywne stwierdził, że ciąży brak i tyle.

Także test na moje wystarcza w zupełności, dla pewności dwa, różnej firmy ;]
daj_mi jest offline  
Old 10-02-16, 16:06   #9
callme
Ocieracz
 
Zarejestrowany: Aug 2013
Postów: 146

Płeć: Kobieta
Allachu Ale chcecie wywołać uśmiech na twarzy ginekologa czy o co tu chodzi ?
Nooo tak się nie da, kobieta nie jest wiatropylna...
Ja przypominam- że ledwo Ci stanął... więc o jakiej my ciąży tu mówimy :>?

Zaufaj nam, w tej chwili czuję się jak lekarz i daje Ci 100% gwarancję, że dzieciaczka nie będzie. Po prostu poczekajcie...
callme jest offline  
Old 10-02-16, 18:12   #10
Zebraa
Perwers
 
Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Krk
Postów: 1 464

Płeć: Kobieta
Ginekolog coz moze powiedziec? Moze uspokoic. Mialam nieregularne cykle, jak to bywa u mlodej panny. 44 dnia cyklu pojawilam sie u ginekolozki. Test wczesniej robilam ale ile mozna czekac?
Powiedziala mi ze okres powinien byc do 10 dni. Po zrobieniu usg.

Wiec wizyta jednak cos daje.
Zreszta testy moga hyc falszywie negatywne. W tymbwypadku szans na ciaze z tego seksu nie ma, ale testy moga klamac tak ogolnie.
Zebraa jest offline  
Old 10-02-16, 18:47   #11
Christophero
Banned
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Postów: 1 257

Płeć: Mezczyzna
jakbym po takich razach miał dzieci to miałbym ich sześć tysięcy osiemset dwadzieścia osiemdziesiąt cztery dwa
Christophero jest offline  
Old 11-02-16, 06:50   #12
opowiedzmiotym
Gwiazdka Porno
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Postów: 1 937

Płeć: Kobieta
Polecam- zanim zaczniecie uprawiac seks, nauczcie sie siebie i tego jak zachodzi sie w ciaze.
__________________
Dupa Cycki
opowiedzmiotym jest offline  
Old 11-02-16, 19:13   #13
MsMisska
Perwers
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Postów: 1 439

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał Christophero Zobacz post
jakbym po takich razach miał dzieci to miałbym ich sześć tysięcy osiemset dwadzieścia osiemdziesiąt cztery dwa
__________________

MsMisska jest offline  
Old 13-02-16, 14:37   #14
allachu
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Feb 2016
Postów: 4

Płeć: Mezczyzna
Do kasacji. Pozdrawiam
allachu jest offline  
Zamknięty Temat
Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > BEZ TABU > Ciąża: dylematy i pytania.

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
UśmieszkiOn
[IMG] kod jest On
HTML kod jest Off

Skocz do forum

--


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:59.
   Archiwum