Dwa kondomy naraz

Collapse
Ten wątek jest zamknięty.
X
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Wicio1984
    Świętoszek
    • Apr 2005
    • 6

    Prezerwatywy Dwa kondomy naraz

    Jestem nowicjuszem i mam małe pytanko czytałem, że można założyć dwie prezerwatywy na raz. Czy to, aby bezpieczne i czy nie uszkodzą się nawzajem??
    Z gury dziekuje
  • Bender
    Administrator
    • Feb 2005
    • 3026

    #2
    Nie zakłąda sie 2 prezerwatyw naraz. To nie ma sensu. Pozatym jest neizgodne z instrukcja obsługi. 2 prezerwatywy mnoga trzeć o siebie doprowadzajac do uszkodzenia. Jeśli kupisz pożądna prezerwatywe (durex, sportex) i do tego parnerka bezie wilgotna, a gumka zalozona wlasciwie to nie peknie. Dodatkow mozesz zastoswać naturalna metode dla lepszej ochrony - seks tylko w dni bezwzglednie nie plodne. (ostatnie 14 dni przed menstruacja)
    Kobiety potrzebują powodu by uprawiać seks. Mężczyźni jedynie miejsca.
    Billy Crystal

    Skomentuj

    • Lwica_Elza
      Świętoszek
      • Mar 2005
      • 8

      #3
      boshe jakie głupie pytanie..2 prezerwatywy naraz..??...ihihih...a na pudełku z tego co kojarze chyba jest instrukcja obsługi??
      BUZIACZEK :*

      Skomentuj

      • mirakla
        Perwers
        • Feb 2005
        • 805

        #4
        a po co zakladac dwie na raz??jedna przeciez wystarczy...a z dwiema beda słabsze doznania...
        I hope I'll understand some day, what's the meaning of this crazy game...

        Skomentuj

        • Wicio1984
          Świętoszek
          • Apr 2005
          • 6

          #5
          Może i chodzi mi o słabsze doznania, bo przymierzam się do mojego 1razu i obawiam się ze mogę skończyć zanim na dobre zacznę

          Skomentuj

          • Bender
            Administrator
            • Feb 2005
            • 3026

            #6