Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > BEZ TABU > Perwersja
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Link do wątku Wygląd
Old 17-02-06, 15:39   #1
supraman
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Miasto: Warszawa
Postów: 15

Płeć: Mezczyzna
Strapon - co o tym sadzicie ??
Jako ze to moj pierwszy post - Witam serdecznie

A moze sa tacy ktorzy probowali ze swoimi partnerami ??
__________________
Kiedy kobieta patrzy na mężczyznę to go ogląda.
Kiedy męzczyzna patrzy na kobietę to jej pożąda.
supraman jest offline   Reply With Quote
Old 17-02-06, 17:29   #2
MyszkaZ
Erotoman
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Miasto: Dublin
Postów: 622

Płeć: Kobieta
Tak szczerze mowiac nie interesuje mnie taki rodzaj urozmaicenia. Nie mam ochoty przyjmowac meskiej roli podczas seksu w az tak oczywisty sposob. Troche dominacji - owszem, ale nie w taki sposob.
Ale nie mowie nigdy, bo uwazam, ze moze to byc przyjemne dla mezczyzny. Nie potrafie jednak sobie teraz wyobrazic, jakbym sie podczas tego czula.
__________________
Even though she seems so high
He knows that she can't fly
and when she falls out of the sky
He'll be standing by
MyszkaZ jest offline   Reply With Quote
Old 17-02-06, 17:35   #3
Rojza Genendel

Pani od biologii
 
Zarejestrowany: May 2005
Miasto: Szyję buty i zabijam smoki :-)
Postów: 9 145

Płeć: Kobieta
Czy nazwa strapon jest zarezerwowana dla przypinania sztucznego penisa przez kobietę?
Czy podciaga się pod to także inne praktyki?
__________________
Obecnie funkcjonuje na ateista.pl
Rojza Genendel jest offline   Reply With Quote
Old 17-02-06, 19:02   #4
BlackPussy
Erotoman
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: City of Teutonic Knights =[----
Postów: 756

Płeć: Kobieta
nie kreci mnie cos takiego w ogole...jakies takie ******kie
__________________

Kobieta jest jak lilia
subtelny nie ośmieli się jej dotknąć

ale przyjdzie osioł i ją zeżre.
BlackPussy jest offline   Reply With Quote
Old 17-02-06, 19:26   #5
Shakiraaa
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Postów: 23

Płeć: Kobieta
Mnie też to nie kręci, ale nie twierdzę, że to odrazu "takie ******kie". Można przecież mieć różne upodobania i fantazje.
Shakiraaa jest offline   Reply With Quote
Old 18-02-06, 15:18   #6
Hija
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Postów: 29

Płeć: Kobieta
z kobieta takie praktyki moga byc przyjemne, ale z moim facetem raczej to nie przejdzie...
__________________
bye, bye, miss american pie...
Hija jest offline   Reply With Quote
Old 20-02-06, 09:59   #7
xeni
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Postów: 17

Płeć: Kobieta
a lubie jezyczek na swojej (jedynej) dziurce. ale sztuczny penis to mnie jakoś nie przekonuje. paluszki jeszcze tak ale penis??? no niezabardzo!
xeni jest offline   Reply With Quote
Old 03-03-06, 12:46   #8
rozporek
Erotoman
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Postów: 404
Jeśli dobrze rozumiem chodzi o pakowanie faceta za przeproseniem w dupę sztucznym penisem? To nie ******kie?
rozporek jest offline   Reply With Quote
Old 14-03-06, 18:12   #9
Księciunio
Seksualnie Niewyżyty
 
Zarejestrowany: Jun 2005
Miasto: WIELKOPOLSKA
Postów: 399

Płeć: Mezczyzna
facet to facet, kobieta to kobieta, ZADNYCH ZAMIAN ! przecierz to jak zaznaczyl "rozporek" to ******kie. fuj.
__________________
Seks jest działką, którą zacofani uprawiają ręcznie. Lidia Jasińska
Księciunio jest offline   Reply With Quote
Old 14-03-06, 20:58   #10
Bender
Administrator
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Miasto: New New York
Postów: 3 440

Płeć: Mezczyzna
Co to ma do pedlastwa? Tyle samo co pieszczoty analne. Poprostu keiete zzera ciekawosc. Jak to by bylo A tak ma namiastke tego.

Dla mnie nie ma w tym nic pociagajacego.
__________________
Kobiety potrzebują powodu by uprawiać seks. Mężczyźni jedynie miejsca.
Billy Crystal
Bender jest offline   Reply With Quote
Old 27-03-06, 19:43   #11
reziu
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Postów: 30

Płeć: Mezczyzna
Hmm mi podoba się sam pomysł i myśle, że tegotypu zabawy mogą być przyjemne i podniecajace...mysle bo jeszce nigdy nie próbowałem..ale generalnie pomysł super

pozdrawiam
reziu jest offline   Reply With Quote
Old 28-03-06, 19:27   #12
OMFG
Erotoman
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Miasto: Wrocław
Postów: 660

Płeć: Mezczyzna
Ja bym sie na cos takiego na pewno nie zgodzil, trzeba miec jakies granic przyzwoitosci
OMFG jest offline   Reply With Quote
Old 28-03-06, 21:07   #13
student
Banned
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Postów: 20
a ja bym bardzo chcial...
...tylko, ze aktualnie nie mam z kim:/
student jest offline   Reply With Quote
Old 29-03-06, 02:28   #14
Marcos
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Postów: 9

Płeć: Mezczyzna
znana sprawa na zachodzie, ogolnie to dopiero stodunkowo od niedawana pojawilo sie u nas, zwlaszcza ze nie jest tak hop-siup takie cos kupic.Moja panna co prawda nie ma strapon-u, ale miekki vibrator z fiberskory i nie powiem - przyjemnosc jest ogromna jak sie ze mna bawi. A przeciez wiadomo pobudzanie prostaty w ten sposob moze 3 razy mocniejszy orgazm byc dla faceta. POlecam otwartym na nowości i urozmaicenia. Aha, nie uwazam ze to ******kie, tylko dlatego ze to jednak penisopodobne cos sie wklada we mnie, nie traktuje tego tak.Stereotypy odeszly dawno do lamusa.Skupiam sie na przyjemnosci, moja kochajaca dziewczyna na podnieceniu .Tylko my i nasza obopolna frajda sie liczy.

Ostatnio edytowany przez Marcos; 29-03-06 at 02:41.
Marcos jest offline   Reply With Quote
Old 29-03-06, 02:36   #15
Włóczykij
Seksualnie Niewyżyty
 
Zarejestrowany: Jun 2005
Miasto: południe Polski
Postów: 352

Płeć: Mezczyzna
Cytat:
Napisał rozporek
Jeśli dobrze rozumiem chodzi o pakowanie faceta za przeproseniem w dupę sztucznym penisem? To nie ******kie?
a robienie loda nie jest ******kie?
Włóczykij jest offline   Reply With Quote
Old 29-03-06, 12:39   #16
OMFG
Erotoman
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Miasto: Wrocław
Postów: 660

Płeć: Mezczyzna
Cytat:
Napisał Włóczykij
a robienie loda nie jest ******kie?
A co robiles laske swojej panience? XD
OMFG jest offline   Reply With Quote
Old 29-03-06, 12:48   #17
Włóczykij
Seksualnie Niewyżyty
 
Zarejestrowany: Jun 2005
Miasto: południe Polski
Postów: 352

Płeć: Mezczyzna
Cytat:
Napisał OMFG
A co robiles laske swojej panience? XD
nie, ona mi robi. I dlaczego to nie jest ******kie, a jeśli "popchała" by mnie w tyłek, to miałoby być ******kie?
Włóczykij jest offline   Reply With Quote
Old 29-03-06, 14:54   #18
OMFG
Erotoman
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Miasto: Wrocław
Postów: 660

Płeć: Mezczyzna
Cytat:
Napisał Włóczykij
nie, ona mi robi. I dlaczego to nie jest ******kie, a jeśli "popchała" by mnie w tyłek, to miałoby być ******kie?
lol zatkalo mnie
OMFG jest offline   Reply With Quote
Old 29-03-06, 15:00   #19
Redchemist
Erotoman
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: miasto pow. 1 mln mieszkańców:)
Postów: 456

Płeć: Mezczyzna
Zdecydowanie nic ciekawego Teraz i w przyszłości
__________________
Varium et mutabile semper femina
Redchemist jest offline   Reply With Quote
Old 29-03-06, 18:41   #20
Rojza Genendel

Pani od biologii
 
Zarejestrowany: May 2005
Miasto: Szyję buty i zabijam smoki :-)
Postów: 9 145

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał Marcos
Moja panna co prawda nie ma strapon-u, ale miekki vibrator z fiberskory i nie powiem - przyjemnosc jest ogromna jak sie ze mna bawi.
To co piszesz jest bardzo zachęcające. Przymierzamy się do tego od pewnego czasu... może w końcu poczynimy ten zakup.
__________________
Obecnie funkcjonuje na ateista.pl
Rojza Genendel jest offline   Reply With Quote
Old 03-04-06, 19:20   #21
Streets
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Miasto: near Lublin
Postów: 18

Płeć: Mezczyzna
jak kobieta proponuje coś takiego to wydaje mi sie dziwne ... ale nie wiem czemu jak chłopak cos takiego proponuje kobiecie to wydaje mi to nie ciekawie sztuczny "wacław" w tyłek kolesia?? heh?
Streets jest offline   Reply With Quote
Old 03-04-06, 21:56   #22
OMFG
Erotoman
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Miasto: Wrocław
Postów: 660

Płeć: Mezczyzna
Co by nie bylo watpliwosci to mnie to totalnie nie kreci
OMFG jest offline   Reply With Quote
Old 04-04-06, 22:26   #23
uległa
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Apr 2006
Postów: 27

Płeć: Kobieta
I brzmi co najmniej dziwnie ...
uległa jest offline   Reply With Quote
Old 05-04-06, 08:38   #24
uległa
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Apr 2006
Postów: 27

Płeć: Kobieta
pozwala Ci na wkładanie tam paluszków?
uległa jest offline   Reply With Quote
Old 05-04-06, 11:06   #25
OMFG
Erotoman
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Miasto: Wrocław
Postów: 660

Płeć: Mezczyzna
Cytat:
Napisał uległa
pozwala Ci na wkładanie tam paluszków?
Palec a sztuczny czlonek to zeczywiscie "PRAWIE" to samo...
OMFG jest offline   Reply With Quote
Odpowiedz
Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > BEZ TABU > Perwersja

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
UśmieszkiOn
[IMG] kod jest On
HTML kod jest Off

Skocz do forum

--


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:21.
   Archiwum