W przypadku problemów z logowaniem wyczyść ciasteczka, a jeśli to nie pomoże, to użyj trybu prywatnego przeglądarki (incognito). Problem dotyczy części użytkowników i zniknie za kilka dni.

Prosze o mała pomoc bo jestem juz zielona :P

Collapse
Ten wątek jest zamknięty.
X
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • mama1990
    Świętoszek
    • Nov 2011
    • 1

    Prosze o mała pomoc bo jestem juz zielona :P

    Witam 4 listopada współzyłam z chlopakiem (Mam zazwyczaj cykle regularne 27 dniowe a ostatni okres miałam 22 pazdziernika ) I prawdopodobnie byla to owulacja ale na bank byly to dni plodne .
    Oczywiście uprawiałam seks bez zabezpieczenia i z finałem w środku.
    W piatek tj 18 listopada powinnam dostać okresu ale po nim ni widu ni slychu.
    test na bete z krwi zrobilam 17 listopada (i pokazał ujemny czyli 0,1(( )
    Nic mnie nie boli, moze jestem troszke zmeczona.
    Moje piersi też mnie nie bola jedynie male grudki takie białe mam ale takie też troszke mialam wcześniej.
    Moje pytanka brzmią
    Czy beta z krwi mogla byc zrobiona za szybko ?
    Kiedy w taki razie powinnam zrobic test bo po co mam sie stresowac co chwile jak pokaze negatywny a nie powiem bardzo oczekujemy naszego skarba
    No i ostatnie pytanko bo mam takie lekko brązowe plamienia miałam je i wczoraj wieczorem a rano nic czysciutko no i dzisiaj tez jakos godziny 18 takie lekkie krwawienie niby ?cóz to jest
    0statnio edytowany przez mama1990; 21-11-11, 21:52.
  • BoZasne
    Świętoszek
    • Nov 2011
    • 29

    #2
    Ja tam się nie znam na kalendarzyku bo u mnie okres był nieregularny,ale jeżeli podejrzewasz u siebie ciąże a miałaś u siebie brązowe plamienia to jak najszybciej się zgłoś do lekarza.

    Skomentuj

    • Jamie
      Ocieracz
      • Sep 2011
      • 111

      #3