Powiadomienia

Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > BEZ TABU > Antykoncepcja
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Link do wątku Wygląd
Old 05-01-18, 00:04   #1
malinówka
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Aug 2017
Postów: 8

Płeć: Kobieta
Atywia
Drogie Panie,

niedawno (z powodów zdrowotnych, torbiel na jajniku) ginekolog zmieniła metodę antykoncepcji - ze spirali na tabletki Atywia. Dziś wzięłam dziewiątą tabletkę.
Czy któraś z Pań brała? Jakie odczucia, skutki uboczne itp.?
Zauważyłam tylko na razie lekki ból piersi, ale waga ok, mimo okresu świątecznego.
I jak skuteczność? Boję się, bo jednak w przewodzie pokarmowym zawsze może się "coś" stać - a miewam problemy.
Będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi
malinówka jest offline   Reply With Quote
Old 05-01-18, 09:11   #2
rusalka1
Banned
 
Zarejestrowany: Jan 2017
Postów: 61

Płeć: Kobieta
Pierwszy miesiąc z tabletkami zawsze jest najgorszy. Tych akurat nie biorę, ale mówie Ci z mojego doświadczenia, rwiące, puchnące nogi, bóle głowy i każdej kosteczki. Umówiłam się na wizytę do ginekologa, ale powiedział, że dalej mam kontynuować. 2 miesiąc? Jak ręką odjął. Pozdrawiam
rusalka1 jest offline   Reply With Quote
Old 05-01-18, 21:39   #3
callme
Ocieracz
 
Zarejestrowany: Aug 2013
Postów: 154

Płeć: Kobieta
Atywia bardzo spoko Poprawi Ci się znacznie cera+ włosy
callme jest offline   Reply With Quote
Odpowiedz
Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > BEZ TABU > Antykoncepcja

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
UśmieszkiOn
[IMG] kod jest On
HTML kod jest Off

Skocz do forum

--


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:09.
   Archiwum