Old 15-03-18, 20:38   #1
rusalka1
Świntuszek
 
Zarejestrowany: Jan 2017
Postów: 61

Płeć: Kobieta
Witajcie,
stosuję antykoncepcje hormonalną od 1,5 roku, nie przypominam sobie aby coś takiego mi się wydarzyło jak teraz. Pomijam już fakt, że moje okresy przy tabletkach nie są jak w zegarku, najczęściej 2 dni po przerwie od tabletek. Tym razem nie miałam bóli w podbrzuszu jak zawsze, wczoraj leciała ze mnie czarna krew, no okej, może nie czarna, ale bardzo bardzo czerwona, podchodząca pod kolor czerni ze skrzepami (tego samego koloru) dzisiaj ledwo co ze mnie leci, właściwie to nie potrzebuje nawet podpaski. Co jest grane? Moje okresy trwały zawsze 4-5 dni, z czego 2 i 3 dzień był najgorszy a 4 i 5 był tak mało intensywny że zazwyczaj mogłam nosić już spokojnie wkładki. 2 rzecz, bolą mnie za to co jakiś czas jajniki, tak rwią, nie znam tego bólu, przed okresem zawsze tylko podbrzusze a tu teraz kłucie..ba, ten czas jest tak dziwny, że aż sama się dziwię. 8 dni przed okresem bolał mnie brzuch normalnie jak przy okresie+ ciągniecie i rwanie jajników. Więc powtórze pytanie w temacie, wtf? Pzdr

+mdłości po zjedzeniu czegokolwiek (ustały jakieś 2 dni temu) , tu zastanawiam się też nad tym, że moja wątroba jest w kiepskim stanie, ale też czy możliwe jest to, że mdłości wliczają się do skutków ubocznych tabletek? Od tak nagle?
__________________
Może opowiesz mi coś o czym nie mam pojęcia?

Ostatnio edytowany przez Kalilah; 08-04-18 at 18:06. Powód: post pod postem
rusalka1 jest offline   Reply With Quote
Old 08-04-18, 15:07   #2
jezebel
Emerytowany Pornograf

Zboczucha
 
Zarejestrowany: May 2006
Miasto: Stolnica Wsiurska :)
Postów: 3 773

Płeć: Kobieta
Od półtora roku zażywasz antykoncepcję hormonalną, więc jesteś chyba na tyle dużą dziewczynką by dopuszczać fakt, że miesiączki różnią się od siebie zarówno kolorem krwi, jak i ilością dni czy też intensywnością krwawienia.
Stres, podróże, spadek formy, przebyte infekcje, zażywane leki, dieta...to tylko kilka powodów dla których Twoja miesiączka różni się od poprzednich.
__________________
Jestem sobie. . .zwyczajna. . . jak kiełbasa...i mam idealny kształt...kuli
jezebel jest offline   Reply With Quote
Old 15-05-18, 10:02   #3
malinówka
Seksualnie Niewyżyty
 
Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Daleko stąd ;)
Postów: 208

Płeć: Kobieta
Idź do ginekologa.

Nie, to, co nam sie wmawia, ze jest normalne, niekoniecznie takie jest. Mnie wmawiano, ze bol jest normalny, okazało sie, ze jestem i bede chora. Dzis nie mam okresu wcale, bo jest on moim "wrogiem"

Bol jajników, zwlaszcza przy tabletkach NIE jest dobrym objawem.

Co do wątroby - ja co roku wraz z innymi badaniami ide do radiologa na usg jamy brzusznej, a z krwi badam bilirubinę, AST i ALT.
Warto. To tylko pare złotych, tylko godzinka raz na rok, a wiesz, co sie dzieje.
malinówka jest offline   Reply With Quote
Odpowiedz
Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > Inne > Kobieca dziurka

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
UśmieszkiOn
[IMG] kod jest On
HTML kod jest Off

Skocz do forum

--


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:52.
   Archiwum