Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > Inne > Kobieca dziurka
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Link do wątku Wygląd
Old 11-05-07, 14:41   #26
lollka
Świntuszek
 
Zarejestrowany: May 2007
Postów: 80

Płeć: Kobieta
osobiscie nie podobaja mi sie u facetow
lollka jest offline   Reply With Quote
Old 11-05-07, 19:41   #27
julianna
Banned
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Postów: 1 140

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał rojze
W zasadzie racja, wyjątkiem jest bródka typu goatie.
a jaki to typ?
julianna jest offline   Reply With Quote
Old 11-05-07, 19:55   #28
tsumetai
Ocieracz
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Miasto: Silesia
Postów: 102

Płeć: Mezczyzna
Cytat:
Napisał julianna
a jaki to typ?
Po naszemu goatie to kozia bródka

Ostatnio edytowany przez sister_lu; 01-06-09 at 02:28. Powód: Imageshack.
tsumetai jest offline   Reply With Quote
Old 11-05-07, 21:43   #29
lollka
Świntuszek
 
Zarejestrowany: May 2007
Postów: 80

Płeć: Kobieta
[quote=Dromader]Hehe a u kobiet?

hm...raczej nie
lollka jest offline   Reply With Quote
Old 13-05-07, 12:24   #30
brzydki27
Guest
 
Postów: n/a
jak bym był kobietą i facet miał by wąsy to nawet kijem od szczotki bym takiego nie ruszył(a)
  Reply With Quote
Old 13-05-07, 19:48   #31
Rojza Genendel

Pani od biologii
 
Zarejestrowany: May 2005
Miasto: Szyję buty i zabijam smoki :-)
Postów: 9 145

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał tsumetai
Po naszemu goatie to kozia bródka
Dokładnie, coś w ten deseń. Fajnie wygląda do długich włosów.

__________________
Obecnie funkcjonuje na ateista.pl

Ostatnio edytowany przez sister_lu; 01-06-09 at 02:29. Powód: Usunięcie obrazka z cytatu.
Rojza Genendel jest offline   Reply With Quote
Old 13-05-07, 19:51   #32
mistique
Seksualnie Niewyżyty
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Postów: 278

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał Belleteyn
Nie cierpię wąsów - wydaje mi się, że osadza się na nich jedzenie itp.
Pfuj!
To samo
mistique jest offline   Reply With Quote
Old 13-05-07, 22:12   #33
szerkan
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Miasto: silesia
Postów: 31

Płeć: Mezczyzna
Jak przeczytałem te wszystkie opinie to poszedłem do łazienki i zgoliłem wąsa, którego nosiłem od 14 lat bez przerwy .... Jak się to nie spodoba mojej partnerce to stwierdzę, że nie macie racji? A na razie zobaczymy
__________________
Wszystko co robisz wykonuj, tak jakby miało być ostatnią czynnością w życiu .
szerkan jest offline   Reply With Quote
Old 13-05-07, 22:23   #34
Raine
Administrator
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Miasto: ---
Postów: 6 342

Płeć: Mezczyzna
Szerkan

Jednym słowem, wyrządziliśmy Ci albo największą rewolucję w życiu, albo - największą krzywdę

Uszka do góry, przyzwyczai się - a Ty podczas francuza nie będziesz jej już drapał...
__________________

To truly love someone is to strive for reconquering what has already been conquered.




Regulamin Forum.
Raine jest offline   Reply With Quote
Old 13-05-07, 22:28   #35
Rojza Genendel

Pani od biologii
 
Zarejestrowany: May 2005
Miasto: Szyję buty i zabijam smoki :-)
Postów: 9 145

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał Raine
a Ty podczas francuza nie będziesz jej już drapał...
Przecież to takie przyjemne... Gdyby mój facet się ogolił na pyszczku to straciłabym połowę przyjemności.
__________________
Obecnie funkcjonuje na ateista.pl
Rojza Genendel jest offline   Reply With Quote
Old 14-05-07, 08:24   #36
Anna3571
Świętoszek
 
Zarejestrowany: May 2007
Postów: 6

Płeć: Kobieta
Dlaczego faceta do zgolenia wąsa przekonało to forum a nie jego własna kobieta???? Może jako ,,własne,, kobiety mamy mniejszy autorytet w oczach własnych facetów???? Tak czy siak cieszę sie,że poruszyłam temat wąsów na forum. Pozdrawiam wszystkich wypowiadających się.
Anna3571 jest offline   Reply With Quote
Old 15-05-07, 10:39   #37
Panna O.
Świntuszek
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Miasto: podkarpacie...
Postów: 78

Płeć: Kobieta
jakby mój partner sobie zafundował bródkę czy wąsy to na spaniu bym go tego pozbawiła:/ Drapie to i nie jest przyjemne całowanie się z takim facetaem, bo to tak jakby całowac się z papierem ściernym
__________________
"W związku z tym uważam, żemam pełne prawo mówić ,,ku.wa", kiedy mi się spodoba, a także zarabiać i wydawać codziennie nieprzyzwoite sumy pieniędzy".
Panna O. jest offline   Reply With Quote
Old 15-05-07, 20:48   #38
julianna
Banned
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Postów: 1 140

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał szerkan
Jak przeczytałem te wszystkie opinie to poszedłem do łazienki i zgoliłem wąsa, którego nosiłem od 14 lat bez przerwy .... Jak się to nie spodoba mojej partnerce to stwierdzę, że nie macie racji? A na razie zobaczymy
oj, zeby mój mąż tak zrobił
julianna jest offline   Reply With Quote
Old 15-05-07, 20:58   #39
glizdziarz
Banned
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Miasto: O rzut beretem od największej dziury w Polsce
Postów: 2 611

Płeć: Mezczyzna
Za Chiny ludowe i niepodległe nie zgolę wąsów i brody!!! Moja Pani twierdzi, że z odrastającym nocnym zarostem to strasznie drapię. A ponadto to jest 10 min. spania dłużej. No i za własną kasę mam ryzykować co rano utratę życia???? Nigdy!!!!.
glizdziarz jest offline   Reply With Quote
Old 15-05-07, 21:02   #40
ashleyyy
Seksualnie Niewyżyty
 
Zarejestrowany: Apr 2007
Miasto: Kraina Marzeń
Postów: 213

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał julianna
oj, zeby mój mąż tak zrobił

Tu trzeba sprytu.. wymysl jakis plan.. Zgol mu je na śnie:o
__________________
To nie jest kolejna komedia dla kretynów !!

Kto pozna miłość raz
A potem straci ją
Inaczej patrzy na życie
ashleyyy jest offline   Reply With Quote
Old 15-05-07, 21:43   #41
julianna
Banned
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Postów: 1 140

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał ashleyyy
Tu trzeba sprytu.. wymysl jakis plan.. Zgol mu je na śnie:o
oj to nie jest do zrobienia, jak bym sie obudziła w tym czasie to chyba juz bym nie żyła
Cytat:
Napisał Dromader
Julianno a może wąsy Twojego męża, to źródło jego potencji seksualnej, tak jak włosy u Samsona
oj, raczej to mało prawdopodobne, on chyba sam nie wie po co je nosi
julianna jest offline   Reply With Quote
Old 17-05-07, 01:30   #42
Poli
Ocieracz
 
Zarejestrowany: Jan 2007
Postów: 188

Płeć: Kobieta
O cholera wasy to jest cos obrzydliwego , a fuj .

Chcialbym uslyszeć dlaczego faceci noszą to cos .

Tak wiem glizdziarz moze dluzej spac

Przeciez to jest jakis szczur , kłujacy przyklejony do twarzy , to cos jest niehigieniczne i wstretne- szkaradztwo .

Wlasnie przez wasy moj partner obrazil sie i nie odzywalsie bardzo dlugo, poniewaz mowiac mu ,żeby sie ogolil obrazilam go , poniewaz nie akceptuje go itd.... bla,bla,bla.
Wiec powiedzilam mu ,że nie pocaluje go, poniewaz nie chce miec zdrapanej skory z twarzy (ma cholernie wrazliwa i plytko unaczynioną).

Wiec nie calujemy sie , ciekawe ile to potrwa, coz twardy jest jak na faceta - wstrzemieźliwosc .

Cytat:
Julianno a może wąsy Twojego męża, to źródło jego potencji seksualnej, tak jak włosy u Samsona
O ! tak mi sie wydaje, ze wasy faceci traktuja jako dowod mestwa itd.
Poli jest offline   Reply With Quote
Old 17-05-07, 07:32   #43
AlinaK
Seksualnie Niewyżyty
 
Zarejestrowany: Apr 2007
Miasto: Daleko za morzem, górą i rzeką :-)
Postów: 268

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał zwyczajna
Wąsy u faceta, tylko gdy ma bródkę, nie inaczej
100% się zgadzam. Lubię taki lekki zarost .Nie zapuszczany przez dwa lata, ale też nie dwudniowy (taki za bardzo drapie).
AlinaK jest offline   Reply With Quote
Old 17-05-07, 14:05   #44
lawlessness
Erotoman
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Miasto: za siedmioma górami za siedmioma lasami, w najwyższej wieży mego ponurego zamku:))
Postów: 565

Płeć: Kobieta
Delikatny zarost, ewentualnie krótka bródka, ale wąsów nie toleruję.
__________________
Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie.
lawlessness jest offline   Reply With Quote
Old 17-05-07, 17:28   #45
S-H-E
Świętoszek
 
Zarejestrowany: May 2007
Miasto: Szczecin
Postów: 12

Płeć: Kobieta
nie lubie wasow , jakos nie podobaj mi sie faceci ani z broda ani z wasami , ciekawe czemu sami zainteresowani sie nie wypowiedza , w koncu oni je nosza , hmm tylko po co ? nie wierze ze wszyscy jak Glizdziarz by dluzej spac .
Julianna a ty ile lat po slubie juz?zastanawiam sie czemu jeszcze nie przywyklas ;p i juz wiem po co Ci ktosik do calowania ;-) hahaha
__________________
Nied obórse ksupow odujetr udnoś cizczy taniem. Nie rozumiesz? Czytaj sylabami
S-H-E jest offline   Reply With Quote
Old 17-05-07, 18:14   #46
julianna
Banned
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Postów: 1 140

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał S-H-E
Julianna a ty ile lat po slubie juz?zastanawiam sie czemu jeszcze nie przywyklas ;p i juz wiem po co Ci ktosik do calowania ;-) hahaha
poczytaj moje inne posty to będziesz dużo o mnie wiedziała
julianna jest offline   Reply With Quote
Old 17-05-07, 23:58   #47
szerkan
Świętoszek
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Miasto: silesia
Postów: 31

Płeć: Mezczyzna
Wspomnienia wąsa cd...
No cóż moge napisać ...
Raine rewolucja październikowa to pryszcz ... w porównaniu z odczuciami jakich doznałem.
... chyba macie racje ... ... to zupełnie inne doznanie poczuć kobiece usta całymi swoimi ustami ... a rezultat ... fiuu fiuu zobaczymy jeszcze ... musze próbować jeszcze czegoś ... ale tak ogólnie to DZIĘKI Wam wszyskim. sam bym tego nie zrobił nawet za namową mojej partnerki ...
julianna powiedz swojemu mężowi, że to uczucie całując Cie bez wąsa to jest tak jakby robił to ponownie pierwszy raz w życiu. Tak było u mnie.

Pozdrawiam Wszystkich
__________________
Wszystko co robisz wykonuj, tak jakby miało być ostatnią czynnością w życiu .
szerkan jest offline   Reply With Quote
Old 18-05-07, 00:20   #48
Raine
Administrator
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Miasto: ---
Postów: 6 342

Płeć: Mezczyzna
Krótko mówiąc, cały ... rytuał wyszedł Tobie in plus?
Gratuluję, zatem!

Super, cholernie się cieszę
Ja miałem tak z włosami. Moja ówczesna partnerka (łóżkowa) powiedziała mi: zetnij pióra, bo wyglądasz okropnie. Przez jakiś czas się stawiałem, ale później faktycznie ściąłem. I tak mi jest o niebo lepiej

Życzę samych ustnych przyjemności!
__________________

To truly love someone is to strive for reconquering what has already been conquered.




Regulamin Forum.
Raine jest offline   Reply With Quote
Old 18-05-07, 15:04   #49
Poli
Ocieracz
 
Zarejestrowany: Jan 2007
Postów: 188

Płeć: Kobieta
Cytat:
Napisał szerkan
No cóż moge napisać ...
Raine rewolucja październikowa to pryszcz ... w porównaniu z odczuciami jakich doznałem.
Brawo

Jeden nawrócony, a co z reszta
Poli jest offline   Reply With Quote
Old 18-05-07, 15:23   #50
julianna
Banned
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Postów: 1 140

Płeć: Kobieta
szerkan bohater z Ciebie, z moim mężem nie jet to takie łatwe, jest uparty jak osioł, jego odpowiedż na pytanie dlaczego nie, brzmi bo nie
julianna jest offline   Reply With Quote
Odpowiedz
Wróć   FORUM EROTYCZNE - BEZTABU > Inne > Kobieca dziurka

Tags
janusze, przedsiębiorczość

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
UśmieszkiOn
[IMG] kod jest On
HTML kod jest Off

Skocz do forum

--


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:03.
   Archiwum