FORUM EROTYCZNE - BEZTABU

FORUM EROTYCZNE - BEZTABU (http://beztabu.com/index.php)
-   Fun-room (http://beztabu.com/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Off_topic - czat dla użytkowników Bez Tabu (http://beztabu.com/showthread.php?t=40273)

Kalilah 04-10-16 08:46

Off_topic - czat dla użytkowników Bez Tabu
 
Zakładam temat na nowo. Coś mnie poniosło kasowanie. Wybaczcie - błąd początkującego.

Dobrze, że nie dałam masowych banów czy coś :P

watch.out 14-03-18 20:24

co jest leszcze ;)

iceberg 14-03-18 20:25

Oooo Łoczu żyje ;)... albo go kobieta wreszcie dopuściła do BT :D
Co tam łysa pało? :)

watch.out 14-03-18 20:37

żyyyje.. czasami tu zagladam ale mega rzadko, nie ma czasu.. zarobiony kieeerwa.
Co u mnie - a Panie kolego od dobrych 2lat na wygnaniu (w sensie delegacje) szwabom elektrykę robie - jak to mówią - ciągam druty :D

iceberg 14-03-18 20:48

pociągnij druta pod kilka krzeseł, robiłeś kiedyś w meblach więc może jakieś elektryczne zbudujesz ;).
Zaglądaj częściej, może BT jeszcze bardziej odżyje ;)

watch.out 14-03-18 20:55

jak już za późno na opatentowanie to na grom się z tym pieprzyć :P
może zajrzę ale czy mnie sie gadać o tym samym chce? tematy przerobione na milion sposobów nic nowego nie odkryjemy :D ale zwałke ze starą gwardią zawsze fajnie zrobić. Co tu sie dzieje ostatnio? afery jakieś? związki zdrady? prostytutki zapiekanki?

iceberg 14-03-18 21:08

Zapity na wiecznym banie ;).
Poza tym standardowe problemy i rozterki, kilku nowych userów, fotek ładnych ciał brak.
Oj w kwestii wałkowania tego samego to mógłbyś się zdziwić inwencją niektórych :D

wiarus 14-03-18 21:42

Cześć Łoczu.
Zwałkę? to se ne wrci, ne ma zwałek :(

PabloXM 14-03-18 22:23

Cytat:

Napisał watch.out (Post 1231438)
co jest leszcze ;)


Mielizna karasiu ;)

watch.out 15-03-18 13:22

No to słabizna ej ;)
Co tam Pablito? Ruchasz tam coś? :D

Astraja 15-03-18 14:00

Cześć fiejki i fiejkowe :P

wiarus 15-03-18 14:26

Co to? Czyżbyś mała wrzucała nam od kutasów? :D
Ogarniam tylko odmianę

Astraja 15-03-18 14:45

Od razu od fiutów... :P

wiarus 15-03-18 18:56

No właśnie się zdziwiłem, bo "podpucha" to rodzaj żeński :P

watch.out 15-03-18 19:18

czeeeść tam Astra 8)
marginesem takie przemyslenie mnie dopadło czemu po tylu latach szata graficzna forum wciąż niezmienna :D rozumiem, że klasyka, żeby prosto ale kurde troche stare :P

Astraja 15-03-18 19:20

Ale to nie jest piękne? Wracasz i czujesz się jak w domu ;)
Hej lysy hah

Zebraa 15-03-18 19:22

Ę tam. Wszędzie wciskaja kult nowości. Interfejs taki sam gdzie nie wejdziesz. Bez sensu.
A to jest bez tabu :)
Jasno prosto i na temat. Sprawdzone i jakoś nie zauważyłam żeby ktoś konkretnie narzekał co zmienić. Czyli jest dobrze.
Ostatni bastion taki :)

watch.out 15-03-18 19:38

Cytat:

Napisał Astraja (Post 1231487)
Hej Watch, bozyszczu łysy hah

wyśmiałaś mnie? :rolleyes:^^
Już nie taki łysy toche puściłem.......szkoda, że się obudziłem dopiero gdy mi się zakola zaczeły :yawn:


Ok, czaje Was punkt widzenia z tą szatą ;) :redface:

Catalleya 15-03-18 19:47

Dobry wieczór ^^

Watch, milion lat Cię nie było ;/

watch.out 15-03-18 19:48

co złaś? :redface:

myślałbym, że tym wyrazem twarzy to Gayka powita a nie Ty ;/

Yassmine 15-03-18 19:48

Co tu się dzieje?! :D

watch.out 15-03-18 19:50

kręcę impreze na tym zadupiu :D

Catalleya 15-03-18 19:51

Ja to mogę Cie witać tylko klękając przed Tobą na kolanach ^^

Astraja 15-03-18 19:55

Hej Cat :*

watch.out 15-03-18 20:13

daaaamn jak tu dziewczyny przywitają to... :redface:
:D (Cat no to na co Ty czekasz ja się pytam :whistle:

ej macie pojecię marchewke wpieralam se :yawn: małe słodkie jak to sie wbija na gastro to opór haha


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:12.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.