PDA

View Full Version : Seks ze sztuczną pochwą ?


Gajowy
28-06-06, 14:47
Witam.
Zastanawiam sie nad kupnem sztucznej pochwy cos podobnego do tego KLIK (http://allegro.pl/item111696001__zerznij_cipke_z_cyberskory_.html)

W zwiazku z tym mam pytanie czy juz kiedys ktos prubowal ?

Czy oplaca sie taki zakup i czy przypomina to prawdziwy sex ?

bigskizo
28-06-06, 15:23
Ja nie próbowałem, ale wydaje mnie sie i jestem tego zdania ze to nie jest to samo tak jak kobieta zabawia się wibratorem. To jest zabawka, masturbator :)

padme
28-06-06, 15:24
kieszonkowa cipka nigdy nie zastapi prawdziwego seksu :P

Czarodziejka
28-06-06, 15:51
nie szkoda ci kasy? nie lepiej znaleźć sobie kobietki?

Spongebob
28-06-06, 15:59
kieszonkowa cipka nigdy nie zastapi prawdziwego seksu :P
Co prawda, to prawda :D :P

3 boy 4 ever
28-06-06, 16:31
Dla mnie to jest conajmniej chorę. Albo znajdź sobie kobietę, albo pozostaje "ręczna robota". IMO, takie akcesoria, to dosć głupi pomysł.

nepon
28-06-06, 16:53
Dla mnie to jest conajmniej chorę. Albo znajdź sobie kobietę, albo pozostaje "ręczna robota". IMO, takie akcesoria, to dosć głupi pomysł.


Dlaczego chore? Wibrator tez jest chory ?

Rojza Genendel
28-06-06, 18:29
Dlaczego chore? Wibrator tez jest chory ?

To po prostu, podobnie jak sztuczna wagina, przedłużenie ręki.

niufka
28-06-06, 18:44
Sztuczna pochwa służy w moim mniemaniu TYLKO do pobierania nasienia od buhaja w stacji inseminacyjnej...
Ale co kto lubi :razz:

YoungStallion
28-06-06, 19:39
Dla mnie to jest conajmniej chorę. Albo znajdź sobie kobietę, albo pozostaje "ręczna robota". IMO, takie akcesoria, to dosć głupi pomysł.

Twoja wypowiedz to przegiecie. Jakim prawem mowisz facetowi co mu pozostaje? Jestes jakas wyrocznia czy co?

czy przypomina to prawdziwy sex ?

Seks seksowi rowny nie jest. Sztuczna pochwa moze dostarczyc Ci takich doznan jak lezaca niczym kłoda kobieta. Nie probowalem ale mysle ze jak nie masz innej opcji to moze byc to jakas alternatywa dla ręki ;)

Dareios
04-07-06, 22:26
nie szkoda ci kasy? nie lepiej znaleźć sobie kobietki?

Ja nie mam kobiety od ponad 2,5 roku i też zastanawiałem się nad kupnem czegoś takiego. Bo znalezienie kobiety to nie jest taka prosta sprawa.

nicraM
05-02-09, 03:16
ja korzystam z żelowej cipki i jest fajnie.lepsze to niż ręczne targanie.można posuwac,a można po prostu założyc na penisa i poruszac tak tą cipka jak przy masturbacji.

majestix
28-04-09, 19:58
Nie szkoda wam pieniędzy na takie zabawki? Przed ostatnim crash'em forum była tutaj instrukcja jak zrobić sobie samemu sztuczną cipkę z rękawiczki, ręcznika no i nawilżacza. Korzystam z tej techniki, doznania bardzo przyjemne(jak dla mnie dużo lepsze od ręki). Jak to się ma do prawdziwej cipki to nie mam porównania bo jeszcze nie korzystałem z prawdziwej. :P

Kropla Seksu
28-04-09, 20:24
mysle ze to fajne urozmaicenie dla faceta tak jak wibrator dla kobiety ;)

Dupczyciel
02-05-09, 03:06
zalezy czy zrobiona wlasnoercznie czy kupiona ;D

truciak20
02-05-09, 19:55
nie szkoda ci kasy? nie lepiej znaleźć sobie kobietki?

w poronwaniu z tym ile ksoztuje laska to z ta sztuczna pochwa duzo taniej go wyjdzie ;]

Dark priest
03-05-09, 02:23
Po co kupować - potrzeba matką wynalazku, przedstawiam z cyklu "zrób to sam" sztuczna pochwa :
http://w367.wrzuta.pl/film/2u98e79ufU7/

http://marconi210.tripod.com/sztuczna/jak.html

Schatten
03-05-09, 04:29
Witam.
Zastanawiam sie nad kupnem sztucznej pochwy cos podobnego do tego KLIK (http://allegro.pl/item111696001__zerznij_cipke_z_cyberskory_.html)

W zwiazku z tym mam pytanie czy juz kiedys ktos prubowal ?

Czy oplaca sie taki zakup i czy przypomina to prawdziwy sex ?
Gajowy, jest taki znany wierszyk: 'if you think the sex is funny fuck yourself and save your money!'
Ja bym to rozwinął w kontexcie Twego pomysłu...: 'save your money and don't buy fanny!' /prawa autorskie zastrzeżone ;)/

majestix
03-05-09, 19:26
Po co kupować - potrzeba matką wynalazku, przedstawiam z cyklu "zrób to sam" sztuczna pochwa :
http://w367.wrzuta.pl/film/2u98e79ufU7/

http://marconi210.tripod.com/sztuczna/jak.html


Ten pierwszy film to dokładnie to o czym mówiłem w moim poprzednim poście. Z tym, że ja używam trochę mniejszego ręcznika i wywracam rękawiczk(L) na drugą stronę(tak aby talk był na zewnętrznej stronie).
Polecam wszystkim samotnym. :D Satysfakcja gwarantowana. :) Tylko nie zapomnijcie o nawilżeniu - ja używam śliny, jest najlepsza do tego celu.

Taka sztuczna cipka-samoróbka to taki męski odpowiednik wibratora dla kobiety, więc nie oburzajcie się Panie. ;)

Dark priest
03-05-09, 20:07
LOL ja wrzuciłem te materiały z powodu mojego "zgryzostwa" , a tu ludzie serio sobie robią cipki. Zamiast bawić się w takie rzeczy idź na dwór, lato idzie, laski same wychodzą na miasto - zagadaj, poderwij itp... A nie kompromituj się pisząc że polecasz samotnym...
Oczywiście wyraziłem tylko swoje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać, pozdrawiam dmuchacza rękawiczek i ręczników ;)

majestix
04-05-09, 02:49
Pisałem to z ironią. Co do dziewczyn to mam dopiero niecałe 16 lat więc chyba trochę za wcześnie na te sprawy. A tak na serio to zazwyczaj wale normalnie ręką, tylko czasami dla urozmaicenia robie sobie takie "zabawki".

kokain666
14-05-09, 19:10
te "zrób to sam" jakoś do mnie nie przemawiają:D

bardziej coś takiego:
http://img.alibaba.com/photo/227407131/Flashlight_Masturbator_Sex_Toy_sex_product.jpg

lub

http://www.hurtownia24.net/hurtownia24/aukcje/8h/dupa/3.jpg
:rockon:

chłopczyk
14-05-09, 21:57
http://www.fleshlight.com/

Niechciany__
14-05-09, 22:56
Witam.
Zastanawiam sie nad kupnem sztucznej pochwy cos podobnego do tego KLIK (http://allegro.pl/item111696001__zerznij_cipke_z_cyberskory_.html)
W zwiazku z tym mam pytanie czy juz kiedys ktos prubowal ?
Czy oplaca sie taki zakup i czy przypomina to prawdziwy sex ?

Strona przedmiotu przeniesiona do archiwum, więc nie wiem, o czym piszesz. Ja mam taką sztuczną pochwę. Nie taki model z bajerami za prawie 2 stówy, ale taki lateksowy.. Kilka razy jej używałem.

Przereklamowane to jest.. Odczucia inne, lepsze niż z Jolą Grabowską, ale nie są ani trochę podobne do seksu z kobietą.

Konieczne jest nawilżenie tego za pomocą żelu lub oliwki dla dzieci, inaczej nabawisz się otarć.

Z żeli najlepszy jest chyba Slide'n'Slick - tani i wydajny..

Obecnie nie używam tego gadżetu - leży zapomniany gdzieś w szafie..

Edit: Czemu go kupiłem? A z ciekawości :) żeby doświadczyć różnicy :)..
Nic nie zastąpi prawdziwej waginy i tyle.

maximow
28-07-09, 11:42
Ja ostatnio kupiłem sobie japoński - musze powiedzieć ze doznania są niesamowite - nie ma nawet co porównywać z ręką! często się masturbuję i odkąd kupiłem masturbator tenga muszę powiedzieć ze chyba się od niego uzależniłem. Tenga jest wykonana z supermiękkiego silikonu.

(tu była reklama, nie rób tego więcej - R.)

Kris666
28-07-09, 22:59
Ueee to już chyba szczyt najgorszego :D Tzn wiecie, nie wiem czy tak fajnie pchac plastik...

oczak
11-08-09, 00:14
Odnośnie tych towarów z Allegro, wyglądają tandetnie. Raz coś podobnego próbowałem i wywaliłem to na śmietnik. Szkoda kasy. Myślę, że w miarę dobre jest oryginalne FleshLight z USA. Kosztuje to tyle, co 3 wizyty u prostytutki. Może kiedyś się skuszę na taki zakup.

Nie mówcie jednak, że lepiej znaleźć sobie dziewczynę. Ciało kobiety to nie masturbator!

montecristo26
12-08-09, 13:23
jedyne co bym użył to chyba FleshLight-ale ten oryginalny (niestety cena 300-400 pln) te pochwy z allegro to tandeta na maxa. lepiej juz ręką to robić

Luk
12-08-09, 14:07
zamówiłem FleshLight-a za parę dni dam znać jak działa

majlo
12-08-09, 15:10
zamówiłem FleshLight-a za parę dni dam znać jak działa

uuuuu czekam na recenzje :D

na allegro czy ze stanów ??? no i czyją cipke zamówiłeś? :D

Luk
12-08-09, 15:49
Ze stanów, więc przesyłka może trochę potrwać

Kupiłem standardowe pink lady z wkładem wonder wave, raz że było o 1/3 tańsze od tych z serii Girls, to dwa że te poza Terą Patrick są dostępne tylko w z teksturą Lotus, która zbiera co najwyżej średnie opinie. Zastanawiałem się właśnie nad Terą Patrick z teksturą Twista, ale WW jest podobno bardziej naturalna.

majlo
12-08-09, 16:37
z oficjalnej strony zamawiałeś ? :D

sory że spytam, ale ile masz lat ? ;pp

płacisz 70 $ ?

mam prawie 16 lat, sprawiłbym sobie może stamina traininga ale nie wiem czy mi cos to da xD

Luk
12-08-09, 19:19
z przesyłką wyszło coś koło 107$. Lat mam trochę więcej co Ty i stałą jako tako płatną pracę, więc nie jest to aż taki problem.

Luk
14-08-09, 07:53
dotarł dzisiaj rano do Wa-wki (przez 2 stany i Kolonię), ciekawe czy Kurier zjawi się jeszcze dziś

Jaudi
14-08-09, 15:41
i zjawił się ? =]

Luk
14-08-09, 17:26
e tam, ciągle w Wa-wie siedzi, pewnie się obijają bo jutro święto

jony18
15-08-09, 12:14
czekamy na recenzje ;p

Luk
15-08-09, 20:28
A ja dalej na przesyłkę, dzisiaj rano dotarła do mojego miasta, planowany termin dostawy to poniedziałek. Ale zadzwonię jutro, a nóż pracują w centrali to sam podjadę i odbiorę.

Dla ciekawskich:

[Moje Miasto] PL 08/15/2009 3:54 A.M. ARRIVAL SCAN
WOLKA KOSOWSKA PL 08/15/2009 1:14 A.M. DEPARTURE SCAN
WOLKA KOSOWSKA PL 08/14/2009 9:22 P.M. ARRIVAL SCAN
WARSAW PL 08/14/2009 9:15 P.M. DEPARTURE SCAN
08/14/2009 7:23 A.M. IMPORT SCAN
08/14/2009 6:08 A.M. ARRIVAL SCAN
08/14/2009 5:04 A.M. PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
KOELN (COLOGNE) DE 08/14/2009 4:22 A.M. DEPARTURE SCAN
KOELN (COLOGNE) DE 08/13/2009 7:08 P.M. ARRIVAL SCAN
LOUISVILLE , KY , US 08/13/2009 4:55 A.M. DEPARTURE SCAN
08/13/2009 4:47 A.M. DEPARTURE SCAN
08/13/2009 1:40 A.M. EXPORT SCAN
08/13/2009 1:30 A.M. EXPORT SCAN
08/13/2009 1:01 A.M. ARRIVAL SCAN
AUSTIN , TX , US 08/12/2009 9:45 P.M. DEPARTURE SCAN
08/12/2009 9:20 P.M. ARRIVAL SCAN
08/12/2009 8:58 P.M. DEPARTURE SCAN
08/12/2009 8:47 P.M. ORIGIN SCAN
US 08/12/2009 6:16 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

oczak
17-08-09, 14:02
Zapłaciłeś 107$ co na polskie to około 315 zł. Na allegro czasami idzie kupić oryginalne FleshLight np. cipki Kat Young za 300 zł z przesyłką. Może nie przepłaciłeś, ale ja wolę kupować bliżej. Niemniej będziesz mieć na pewno oryginalny produkt. Czekamy na ciekawą recenzję, bo takich jest mało w Internecie.

majlo
18-08-09, 15:50
i co doszła Luk ?

Luk
18-08-09, 21:44
doszła, jak znajdę więcej czasu żeby się pobawić to napiszę dłuższą recenzję

na pierwszy rzut oka jest całkiem dobrze

Niechciany__
18-08-09, 23:26
i co doszła Luk ?


Kurde, czy ktoś mi może wytłumaczyć, jak poznać, że sztuczna pochwa dochodzi?


:yawn:

majlo
18-08-09, 23:29
Dobrze wykonana? jaka w dotyku? moze jakas fotka calego zestawu?

tabek
19-08-09, 07:27
o własnie tez chce fotke ;D

nicraM
19-08-09, 08:39
http://www.e-kamasutra.pl/data/offer/1/00000473/2170/2_VkgBGaUZZBATjeKSfTCY.jpg
http://www.e-kamasutra.pl/data/offer/1/00000473/2171/2_cQPUjJPjYNhbEMAaSCMJ.jpg
http://www.e-kamasutra.pl/data/offer/1/00000473/2172/2_USceTCQKaRkNCkFkERKE.jpg
http://www.e-kamasutra.pl/data/offer/1/00000473/2173/2_UJPVeRPFfJFgXGhHEgeP.jpg

Ja posiadam taką i jestem zadowolony.Wystarczy przed cipkę i penisa posmarować śliną.Jest bardzo ciasna.

oczak
19-08-09, 23:07
Ja posiadam taką i jestem zadowolony.Wystarczy przed cipkę i penisa posmarować śliną. Jest bardzo ciasna.

I lubisz takie bardzo ciasne? Które prawdziwe cipki są tak ciasne, jak ta i inne? Jak ja kiedyś kupiłem niby dziewiczą i milutką cipkę nastolatki, to powiedziałem, że to mój ostatni zakup produktu tego typu. Myślałem, że mi zgniecie pałkę. Jedynie ten FleshLigt wygląda w miarę normalnie. Są wersje bardziej ciasne i normalne.

nicraM
20-08-09, 08:08
Ta jest na prawdę miękka.Wystarczy tylko dobrze nasmarować śliną penisa i cipkę i jest dobrze.Używam jej i mi odpowiada.A co to jest ten FleshLigt?

oczak
20-08-09, 14:56
To jest właśnie to, co kupił autor tego wątku. Firma z USA produkująca chyba najlepsze cipki. Tutaj (http://www.fleshlight.com/) oficjalna strona producenta.

Oglądając filmiki z tym produktem, wyraźnie widać, ze taka cipka jest prawie jak prawdziwa. No ale mówi się, że PRAWIE robi dużą różnicę.

Luk
20-08-09, 21:45
Ok to napiszę parę rzeczy o moim FleshLightcie...

Po pierwsze cała zabawa wymaga całkiem sporego przygotowania, wkład należy najpierw ogrzać pod ciepłą wodą, później do cipki i na siebie zaaplikować trochę lubrykantu (bez tego nie ma to sensu), a po wszystkim umyć i zostawić gdzieś do naprawdę długiego schnięcia. Nie nazwałbym tego dyskretną zabawką.

Sam wkład jest zrobiony z ciekawego materiału. Niby lekko gumowaty, ale zdecydowanie bardziej plastyczny i delikatny od gumy. Posiada lekki zapach, ale trzeba przybliżyć do twarzy, żeby go poczuć. Tekstura wonder wave nie jest tak "nachalna" jak się spodziewałem. Sam "otwór" nie jest też taki ciasny, jak ktoś lubi dużą ciasnotę, może lepiej zainwestować we wkłady tight.

Na razie używałem go 3 razy i jak za pierwszym razem zrobił naprawdę niezłe wrażenie, to kolejne dwa były już słabsze, może to też kwestia wprawy. Co do samego uczucia to nic nie zastąpi prawdziwej cipki, ale jest na pewno bliżej niż w klasycznej masturbacji.

Ogólnie mam mieszane uczucia i z oceną zakupu jeszcze się wstrzymam.

oczak
02-09-09, 23:48
Ja dziękuję za pierwszą recenzję. Nie chcę zniechęcać, ale chyba wiem, co czujesz. Oczekiwałeś czegoś lepszego, ale nic nie zastąpi prawdziwej kobiety. Jestem o tym przekonany i wiem, że żadna sztuczna pochwa szczęścia mi nie da. Do tego te mycie i suszenie...

ram
05-09-09, 21:10
A ta pochwa fleshlighta jest w miarę elastyczna ?, bo jak np mam taką tandete za 30zł to bez gumy raczej nie chcę bo strasznie się naciąga skóra przy dobrym nawilżeniu.

Holy inquisitor
22-09-09, 18:51
Można też spróbować masturbatoró firmy Tenga. Japońskie i dostępne na polskim rynku po przystępnej cenie. Z przesyłką do 100pln. Ja mam taki dwustronny niby tyłek i cipka. Do naturalnych otworów to mu daleko, ale od ręki zdecydowanie lepszy