PDA

View Full Version : Czym jest pocałunek dla Kobiety/Mężczyzny?

Sexy_man
05-07-11, 14:45
Co sądzicie na temat informacji zawartych w tym artykule?:)
A jakie Wy macie podejście do pocałunku?

Do-czego-sluzy-pocalunek.html (http://clienting.blox.pl/2011/07/Do-czego-sluzy-pocalunek.html)

lucas21
05-07-11, 14:51
Ja nie mam do dziś zielonego pojęcia :/ Jak całuje się z dziewczyną to wiem czemu, bo chce, lubie, i żeby wiedziała, że ją kocham takie zaświadczenie z mojej strony, że jestem jej heh za to nie wiem o co chodzi kobietom jak mnie całują, nowe poznane, jakieś przyjaciółki, itp. Nie wiem co znaczy muśnięcie warg, w policzek, zamoczenie ust z języczkiem, jak bierze moje ucho na język i usta i "ssie" , lub 3 punktowy na szyji. Przyznaje się, że nie znam się na kobietach i ich hmm zachowaniach lub języku ciała / przekazu do mnie ;/

lucas21
05-07-11, 16:10
No, a jak nowo przedstawiona mi dziewczyna, znajoma kumpla po dłużej rozmowie z uśmieszkiem na twarzy ma odpowiedź na moje pytanie to przytuli głowe do mojej lekko odychli weźmie moje uchu do ust i je "ssie" - ja byłem zaskoczony i nie wiedziałem o co jej chodzi jak sie wycofała po paru chwilach i jaker na buzi, z językiem na wierzchu ust jak te emoty :P jaka jej intencja ?

daj_mi
05-07-11, 16:47
Całuję się - tak głęboko, z języczkiem - wtedy, gdy chcę rozpalić faceta, namówić na seks.

Cmokam samymi ustami co i rusz, w wyrazie czułości. Tylko partnera, z którym jestem już dłużej.

lucas21
05-07-11, 17:48
daj_mi - ja właśnie sądziłem, że to facet zawsze musi kobiety na seks namawiać, że facet zawsze ma na to ochotę. Z moją - nie no poprostu przy mnie to ona na nimfomanke wychodzi i ja źle wyglądam na tym, że ona chce częściej niż i foch czy kłótnia, że mnie nie pociąga eh Ale ładna jest naprawde często się dziwię co we mnie widzi..

jezebel
05-07-11, 19:49
Ja bym nie przesadzała zupełnie z tą chęcią nawiązania więzi, chyba wiele kobiet zaliczyło bardzo spontaniczny pocałunek, który prowadził do nikąd.